Welke producten mis je (voor keuringen/shows alle rassen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Welke producten mis je (voor keuringen/shows alle rassen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 15:30

Aangezien ik nu toch lekker aan het speuren ben en contact aan het opnemen ben met leveranciers, weet ik liever meteen waar ik naar moet vragen....

Dus, wat mis je op het gebied van keuringen en shows? Denk hierbij niet alleen aan showhalsters of make-up, maar echt aan alles wat erbij komt kijken. Dus ook fijne dekens die de manen intact laten, supplementen om je paard in showconditie te krijgen, enz enz. Momenteel verkoop ik alleen producten voor Arabieren maar ik ben voornemens uit te gaan breiden naar andere rassen, dus alles is welkom :)

Voor de duidelijkheid: ik heb het dus niet over peesbeschermers of stalhalsters in kekke kleurtjes, ik heb geen plannen om een ''gewone'' ruitersportzaak te worden en wil me echt puur en alleen richten op artikelen die het show/keuringspaard nodig heeft. Natuurlijk zit daar altijd ergens wel een overlapping, dat spreekt voor zich. :)

Artikelen die minder showgebonden zijn maar wel rasspecifiek zijn (zoals een lastig te vinden passend halster voor een Arabier, ik noem maar even wat) zijn ook welkom.

Graag wel de volgende dingen vermelden:
Wat voor ras is je pony/paard?
Hoe veel paarden heb je (indien meer dan 1)
Wat zijn je gebruiksdoelen? (bijvoorbeeld sport/fokmerrie, show/rijpaard)
Hoe vaak bezoek je shows/keuringen met je paard per jaar en welke rubrieken? (dus aan de hand, liberty, rijrubriek, mennen, etc)
Welke producten mis je?

Alvast bedankt voor je bijdrage :) Wanneer er veel vraag blijkt te zijn naar een bepaald product ga ik hier op korte termijn direct mee aan de slag. Voor het overige geldt dat ik hoop uiterlijk eind volgend jaar te hebben uitgebreid naar meerdere rassen en producten. Uiteraard hoop ik alles op zo kort mogelijke termijn voor elkaar te hebben, maar dat lukt helaas niet met alles. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik er niet mee aan de slag ga! :)

Jenkins

Re: Welke producten mis je (voor keuringen/shows alle rassen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 18:07

Om je resultaten en antwoorden overzichtelijk te houden, misschien even een online enquete in elkaar zetten. (bijv met http://www.thesistools.com/ ) heel eenvoudig.

amyz

Re: Welke producten mis je (voor keuringen/shows alle rassen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 23:09

Hmm misschien handiger inderdaad, had ik nog niet aan gedacht, thnx :D