Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
. Ik heb momenteel ook een Bucas regendeken voor hem die al redelijk oud is maar nog steeds prima werkt. Ik heb echter ook van Bucas een regendeken gehad waarbij de voering er bij de kont uit ging. En vooral in de prijsklasse waarin ik een deken ga kopen is dat een beetje zonde van het geld...
echt TOP dekens..
Citaat:Een deken met technische snufjes! Door de warmte-isolerende en zonreflecterende ballistic nylon buitenstof is deze outdoordeken behaaglijk warm bij vorst (tot -25) en ook weer niet te warm bij zacht weer (tot 15 graden). De voeringsstof werkt als zweetdeken en transporteert het vocht direct naar boven. Met deze deken is uw paard uitstekend beschermd tegen de meest slechte weersomstandigheden.
Trekken niet, schuren niet, blijven mooi liggen.
Absoluut een aanrader en is iedere cent waard. Ik heb nu ook een QHP regendeken gekocht, ben benieuwd!
Echt een aanrader. lonniejj schreef:Ik heb altijd een weatherbeeta gehad voor mijn oudje. Super super super deken! Lekt absoluut niet door, kan de meest extreme buien aan. Mooie pasvorm, schuurt nergens. Heb die deken al een jaar of 4 en gaat nog prima mee dit seizoen voor mijn 2e paardje!Echt een aanrader.