Ik ben op zoek naar een goedkoop spring/veelzijdigheidzadel met een zo breed mogelijke boom. Ik ben op zoek naar tips van merken etc.
De reden van goedkoop is namelijk dat ik er alleen de module springen 2 ORUN mee ga doen, dus 7x gebruiken... Helaas moet ik hier speciaal een zadel voor aanschaffen. Lenen gaat ook niet lukken aangezien ik niemand ken met een springzadel.
Ik hoor graag van jullie! Hartelijke groet, Antoinette
Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet is wat TS zoekt, een zadel voor 600 euro om 7 keer te gebruiken...
Ik zou ook op MP en bokt kijken bij de advertenties. Misschien zelf een advertentie zetten met je max. budget. Of misschien wel eentje te "huren" van iemand die m voor die 7 keer wel kan missen? Onder contract, beschadigingen vantevoren vastleggen etc? Als dat bij trailers, paarden, auto's etc. kan, waarom dan bij zadels niet?
Uit de openingspost kon ik opmaken dat TS toch graag richting een nieuw zadel keek, en dan kom je met minder dan 600 euro helaas toch niet zo ver. TS kan het zadel na haar Orun natuurlijk ook weer verkopen..
GamblersCup
Geplaatst: 24-09-12 12:26
Dat zie ik niet in de OP, daar staat "goedkoop". En dat ze "helaas" speciaal een zadel moet aanschaffen. En dat ze niemand kent met een springzadel, dus lennen wordt m ook niet. Ik maak daar op uit dat het zo goedkoop mogelijk moet, en dan kom je bij een gebruikt zadel uit.
Als je het zadel wilt verkopen, nadat je m maar 7 keer gebruikt hebt, maak je flink verlies. Ik weet niet of dat de bedoeling is.
ow jammer! ik zie net in de advertentie op de markt van TS dat ze een brede boom nodig heeft. jammer genoeg kan ik haar daar niet mee helpen. anders had ik graag een steentje bijgedragen aan de oplossing!