Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
erg tevreden ondanks dat hij mij niet verder heeft geholpen omdat ik voor een wow zadel ben gegaan. het enigste nadeel is dat als je zadel klaar is, harrie het niet zelf komt brengen en het komt checken. Althans bij mij was dit niet het geval en heb ik het zadel zelf opgehaald. Ik heb hem daarna nog wel laten komen (kosteloos) om een bevestiging te krijgen omdat ik zelf nog twijfelde over het resultaat. Dus hij is wel goed van service maar ik moest er dus even een belletje heen doen om te vragen of hij het nog even kwam bekijken.
Peet_Paneel schreef:Harrie van den boscherg tevreden ondanks dat hij mij niet verder heeft geholpen omdat ik voor een wow zadel ben gegaan. het enigste nadeel is dat als je zadel klaar is, harrie het niet zelf komt brengen en het komt checken. Althans bij mij was dit niet het geval en heb ik het zadel zelf opgehaald. Ik heb hem daarna nog wel laten komen (kosteloos) om een bevestiging te krijgen omdat ik zelf nog twijfelde over het resultaat. Dus hij is wel goed van service maar ik moest er dus even een belletje heen doen om te vragen of hij het nog even kwam bekijken.
kinge schreef:pff weer te veel keuze haha!
Bij Zadelmakkerij Willems kan ik niet vinden dat ze ook voor zadels komen die niet van hem gekocht worden?
En zijn alleen de voorrijkosten al 50 euro bij 0-50 km?
En corrie is de zelfde als stoker?
Dat lijkt me ook wel wat.
Hoe duur is zij ong?
kinge schreef:pff weer te veel keuze haha!
Bij Zadelmakkerij Willems kan ik niet vinden dat ze ook voor zadels komen die niet van hem gekocht worden?
En zijn alleen de voorrijkosten al 50 euro bij 0-50 km?
En corrie is de zelfde als stoker?
Dat lijkt me ook wel wat.
Hoe duur is zij ong?