Fra cavallo gebruikers,

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Martje80

Fra cavallo gebruikers,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 12:09

Even jullie advies nodig.

Heb deze schoenen net een week binnen. Nog maar 1x gebruikt. Maar ik vond dat de ballen van de hoef vrijsnel warm worden door wrijving. Heb ze na 15 min weer uit gedaan. Ook geeft het lipje binnen in de schoen een gekreukelde haarlijn/boven de kroorand. Hadden jullie dit ook? En hoe lang loop je ze in? Durf er nu nog geen uur mee weg te gaan.

Martje80

Re: Fra cavallo gebruikers,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 08:12

Niemand met gebruikservaring?

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 10:13

heb je het over de cavallo hoefschoenen? heb je een foto of plaatje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 10:20

Ik heb ze ook. Nu een maand of 2 en heb ze bijna niet gebruikt. Ik heb het rustig opgebouwd toen ik ze net had maar ook hier beschadigde haarlijn en na het langste (en laatste) ritje had paardlief een blaar bij de hoefbal. Toen heb ik sokjes gekocht. Maar die krijg ik met geen mogelijkheid goed in de schoen. Als ik de sok eerst om doe en dan de schoen aan gaat de sok omhoog tijdens het aandoen van de schoen...

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-12 11:32

Niet tevreden dus..

Nikky772, ja de cavallo sport schoen heb ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 11:45

Ik heb de simple boots... Opzich loopt pony er prima maa maar als ze er blaren van krijgt vind ik heb niet echt oke om er mee door te lopen... er is nog een andere soort sokjes voor in de schoenen die ik proberen kan, en anders weet ik het ook niet

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 15:19

mijn fjord heeft ook hoefschoenen van cavallo, ze loopt er goed mee en geen blaren of iets. aangemeten door mijn hoefsmid.