Heeft iemand toevallig een idee welke full dressuur dekjes klein vallen? Mijn pony zit net tussen cob en full dekjes in, maar veel full dekjes zijn te groot maar de cob dekjes zijn soms best kinderlijk en vaak ietsies te klein. Hij heeft nu vaak BR dekjes op, die zitten wel naar mn zin, maar dat ruitje word een beetje hetzelfde. Ik pas regelmatig iets anders, maar het is het allemaal net niet.
BR, maar die heb je dus al. Mijn wedstrijddekje is gekrompen in de was Ik heb een Kavalkade dekje gehad dat ook wat klein viel. HH verschilt per model.
Eskadron brilliant valt ook niet heel royaal qua grootte.
Leonieke
Geplaatst: 20-09-12 10:33
HKM heeft verschillende dekjes in pony/cob/ dressuur. Dit zijn gewoon de dekjes uit de collectie. Ook heeft Equiline de Ocatgon dekjes gewoon in cob/ dressuur maat.
ekadron brilliant pony dressuur valt groter dan de cotton versie in pony dressuur BR valt nog vrij ruim maar is natuurlijk wel een stuk kleiner dan de full PK is erg kort en ES cob dressuur valt qua rug lengte net zo lang als de full maar is onder een stuk korter. Easy rider valt een beetje zoals de cob van BR
Gucci_
Geplaatst: 20-09-12 16:09
PK en HV polo dressuurdekjes vind ik best nog groot, die van Anky zijn wat kleiner.
Saul
Geplaatst: 20-09-12 16:15
Pk pony dressuur is mini hoor. Is hier zelfs aan de krappe kant en ik heb altijd pony dressuur dekjes.
Ik heb een pad van EJ die echt duidelijk kleiner is dan normale full. Ik weet niet of dat nog steeds zo is. Deze kan je eventueel overnemen gezien hij bij mij ongebruikt in de kast ligt.
Ik zie hier eskadron staan, maar dat valt echt groot. Je zou daar wel pony van kunnen nemen misschien? De oudere dekjes vallen wel kleiner, maar de nieuwere zijn juist de enige dekjes die echt netjes onder mijn (blijkbaar lange) zweetbladen/zadel passen.
ik heb op mijn paard van 168 cm (dressuurzadel) voor wedstrijden iig pagony cob dekjes (en voor normaal thuis heb ik de Full van de BR melange..en die vallen ook niet extreem groot)
Full is voor ons ook te groot...
Bo_Y
Geplaatst: 28-09-12 10:57
Puera schreef:
Eskadron brilliant valt ook niet heel royaal qua grootte.
bij mij wel, onder mijn 17 inch zadel heb ik echt over aan de achterkant, en de cottons zijn nog groter..
hmmm, BR valt klein, PK is kort in de lengte, maar over de rug wel lang,
Jippyhorse
Geplaatst: 28-09-12 15:26
Ik heb een harry's horse in maat full en die valt als een grote cob, maar dat is een veelzijdigheid, ik weet niet of de dressuurdekjes daarvan ook klein vallen. Mijn QHP pad valt iig groot.