Welke maat springschoenen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

stalxpaard

Welke maat springschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 15:51

heey,

Ik ben opzoek naar zwarte of navy springschoenen, nu heb ik hele leuke gezien, maar ik weet niet welke maat ik moet bestellen. Er is wel enige haast bij geboden namelijk, heb ze dit weekend al nodig. Dus als t niet de goede maat is heb ik niet optijd nieuwe in huis. Ze zijn voor m'n E pony. Hij heeft niet hele grote voeten. Hij draagt peesbeschermers in de maat Pony. Ik twijfel nu dus tussen een paar S of een paar M. Ik hoopte dat jullie mij een handje konden helpen :)

Ayla

Re: Welke maat springschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:54

Meestal staan de afmetingen erbij op webshops en anders kun je evt contact opnemen, als je dan zelf de hoeven van je pony opmeet in de breedte en hoogte weet je zo hoeveel cm ze moeten zijn en kun je de goeie maat bestellen. :)
Kun je anders niet 2 maten bestellen waar tussen je twijfelt en evt een paar terugsturen die dan niet past? dan heb je iig een passend paar in huis als je ze dit weekend nodig hebt.

GwenEllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:23

E-pony zou ik M voor nemen :)

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:26

ik zou ook M doen... denk dat het beter zit dan maat S :)

GwenEllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:32

Ja S is echt voor c/d pony's

stalxpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 18:03

Oke :)

Ik denk dat ik M ga bestellen. Was alleen bang dat ze veel te groot zouden zijn. Maar dat zal dan wel mee vallen.