Pad onder boomlooszadel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JustOneBite

Pad onder boomlooszadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 09:35

Hallo,

Ik heb geen idee of het hier goed is en of dit een goede oplossing is maar ik wil het toch graag weten.

Een vriendin van me wil graag een barefootje kopen en dan met gewone dekjes rijden nu weet ik wel dat er een speciale pad onder hoort (deze heb ik zelf ook alleen vind ze die niet mooi en vind ze het zonde van haar eigen dekjes.) maar nu wil ik namens haar deze vraag stellen (ze zit niet op bokt);

Kan z'n pad onder een gewoon dekje en dan onder een boomloos zadeltje?:
Afbeelding

Product omschrijving;
schokabsorberend - zorgt voor ontlasting van de rug - puntbelasting wordt gelijkmatig verdeeld - bescherming tegen drukplekken - voor paarden met een gevoelige rug - slagvast - paardenrug wordt aanzienlijk minder belast - het gewicht van de ruiter wordt gelijkmatig verdeeld - lussen met klittenbandsluiting - anatomische vorm - onderhoudsvriendelijk - bovenkant 65% polyester, 35% katoen - wasmachinebestendig tot 30 graden - mag in de droogtrommel.

Nu kan ik er alleen niet uit opmaken of de ruggengraat ook vrij ligt? En zover ik weet is dit wel nodig bij een boomloosje toch ?

Nouja ik hoor graag jullie mening, zodat ik die vriendin beter kan helpen met haar keuze.

Caira

Re: Pad onder boomlooszadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 09:52

nee dat kan niet, ze kan wel een halfpad kopen.

JustOneBite

Re: Pad onder boomlooszadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 10:00

Oke bedankt voor het duidelijke en snelle antwoord, Nu heb ik meer mensen die het zeggen dus wellicht dat ze me nu geloven wil haha :P Ik zal eens zoeken naar een nette halfpad voor der.