Beste bokkers, Ik vroeg me af of er meerdere bokkers zijn met een HH zadel met verwisselbare boom. Zelf ken ik alleen die van wintec , en als ik nou de boom maten vergelijk is dit compleet anders bij HH.
Weet iemand hoe de maten vallen van HH? Ik heb al naar de centimeters gekeken van beide boom merken....
maar heb je dan ook een 32cm boom bijvoorbeeld van HH? Of vallen deze zadels anders?
Het werkt bij HH net zoals bij Wintec. Verschillende kleurtjes slaan op verschillende breedtematen. Ik heb niet naar de cm gekeken, wel naar de hoeken. Kwalitatief doen ze overigens wel onder aan Wintec, maar daar is de prijs ook naar.
jackyline
Geplaatst: 05-10-12 12:12
Is de wintec boom hetzelfde qua bouw als die van HH Ik weet wel dat de wintecboom niet in de knightrider past Ik vraag me dus af of die van wintec in een HH zadel passen
Ik heb het niet geprobeerd, maar het zou me verbazen. Meestal maken fabrikanten dit soort dingen net even anders.
jackyline
Geplaatst: 08-10-12 16:01
Ik heb het vandaag bekeken Uit HH de boom gehaald en langs de wintecboom gelegd. Er zat een rode in en ik had een rode wintec, ze zijn zo goed als het zelfde. Heb er nu een wijdere wintecboom in gedaan