Ik ben een beetje aan het kijken voor nieuwe wedstrijdlaarzen, nu wil ik De niro's of Petrie conventy's alleen heb ik een vrij moeilijke maat waardoor ik in maatwerk beland. Voor de petrie's kan ik op internet vinden wat het maatwerk gaat kosten etc maar van De Niro vind ik nergens iets. Vandaar mijn vraag: Doet de niro aan maatwerk en weet iemand de kosten (ongeveer) daarvan?
Het gaat om de schacht die op maat moet (voetmaat 39, hoogte 49 en kuitmaat 32 cm)
De Niro maakt zeker maatwerk. De kosten zullen afhangen van model en extra's die je wil, dat kan je beter navragen bij de ruitersportzaak waar je ze wil gaan bestellen. Ik weet niet precies of er een standaardkost is voor maatwerk, weet alleen dat extra hoogte 20€ kost.
Je zou gewoon eens naar een winkel moeten gaan die de niro verkoopt. Ze hebben echt heel veel verschillende maten ook hele slanke extra hoog kostte bij mijn de niro's 50 euro
Ik weet dat er een heel groot maattabel is, en dat maattabel heb ik ook bekeken maar de smalste kuitmaat bij voetmaat 39 is 33,5 cm en ik heb écht kuitmaat 32.
Ik móét dus maatwerk qua kuit, hoogte is goed volgens het tabel. Bedankt iig voor de ideën, 100 euro voor de enkel smaller vind ik een bak geld, ik ben bang dat zo'n bedrag ook voor de kuit gaat gelden, ik ga binnekort maar eens langs bij een dealer.
Horse Paradise in Aalsmeer verkoopt de Niro laarzen, de eigenaresse is een echte vakvrouw en meet super op! Denk dat als je voor de Niro gaat je ongeveer hetzelfde kwijt bent als petrie...misschien iets duurder...( ik had een x mazzel, paste in het showmidel petrie conventry! Dus waren ze 30 procent goedkoper)
De prijzen van Niro boots zijn vanaf 1 sep omhoog gegaan... maar er is ook weer gezegd dat dat vanaf 14 sep is.. omdat ze niet eens met de prijzen waren? Dus zou even met een dealer contact op moeten nemen, die weet het precies.
roxiie
Geplaatst: 07-09-12 18:16
Wil je perse Petri of DeNiro? Bij Derby val je namelijk wel gewoon in de standaard maten
Ik ken de maattabellen en nee ik val er niet in, bij derby inderdaad wel maar daar ben ik niet zo weg van de modellen, ik vind die bogen vaak erg laag.
Ik heb inderdaad wel gehoord dat de voetmaat groot valt bij de niro, wie weet pas ik in maat 38 (heb normaal 39/40) dan is de kleinste kuitmaat 33 cm, alsnog een centimeter te veel maar al wel iets dichterbij het juiste.
jeanetJ
Geplaatst: 21-09-12 08:51
De prijzen zijn idd per 14 september omhoog gegaan ook ivm BTW verhoging vanaf 1 oktober.
Zelf ben ik nog aan het twijfelen of ik weer het model ottaviana doe of nu het model polo? Ik wil donkerbruine met lak accenten, maar niet te opvallend. Ik ga ze alleen voor wedstrijd gebruiken en hou mijn ottaviano's voor trainen. Heeft iemand ervaring met Polo's? En zo ja, hoe blijven ze bij de rits?