Endurance hoofdstel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Horsesandme

Endurance hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 12:09

Ik wil graag een endurancehoofdstel kopen. Ik wil heel graag eentje met een leuk kleurtje. Liefst lichtblauw. Nu kwam ik deze tegen: http://www.hippogriff.nl/catalog/produc ... ih152rde46 dan lichtblauw
Heb hier nog nooit besteld. Maar vroeg me af of hier iemand dit hoofdstel heeft en hoe die bevalt.
Volgens mij moet ik de teugels apart bij bestellen maar dat maakt niet uit.

Of weet iemand een ander merk goed Endurance hoofdstel?

brighteyes85

Re: Endurance hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 15:45

Even vragen op het endurance topic, er zijn veel mensen die met deze hoofdstellen rijden. Je moet opletten dat je paardje er niet allergisch voor is, die van mij kreeg er bultjes van, vond ik zelf een beetje gek omdat ik er nog nooit iemand over had gehoord, maar misschien wel iets om in je achterhoofd te houden. De site is verder overigens wel betrouwbaar!

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 16:41

ik weet wel nog ergens anders waar je endurance hoofdstellen kunt bestellen, kijk eens op www.goedhard.nl
Ik rijd zelf geen endurance ofzo maar heb een borsttuig van hun en een hoofdstel, bevalt me super goed :D!

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-12 17:04

Ik rijd ook geen endurance. Ooit misschien eens in de toekomst. Maar wil er graag een hebben voor strandritten en langere bosritjes :)

Ik ga eens het endurance forum door zoeken. Wel fijn om te weten dat die site betrouwbaar is. Heb daar nog nooit wat besteld.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 16:42

brighteyes85 schreef:
Even vragen op het endurance topic, er zijn veel mensen die met deze hoofdstellen rijden. Je moet opletten dat je paardje er niet allergisch voor is, die van mij kreeg er bultjes van, vond ik zelf een beetje gek omdat ik er nog nooit iemand over had gehoord, maar misschien wel iets om in je achterhoofd te houden. De site is verder overigens wel betrouwbaar!

Weet je toevallig ook hoelang het verzenden duurt??

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 14:52

Goedhard en Hippogrif zijn beide betrouwbaar.
Je hebt ook nog www.podiumzadel.nl, die hebben ook hoofdstellen.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 17:57

Sok schreef:
Goedhard en Hippogrif zijn beide betrouwbaar.
Je hebt ook nog http://www.podiumzadel.nl, die hebben ook hoofdstellen.

Ik heb er maandag 1 besteld via hippogriff. Ben benieuwd hoelang t duurt voor t binnen komt.. hoop voor t weekend! Want ik ga zaterdag naar t bos en wil hem dan natuurlijk uittesten :p