Hallo Mensen,Ik zoek een bit.Het bit is een enkel gebroken watertrens met aan beide kanten 2 koperen busjes.Wie kan mij zeggen waar deze bitten verkocht worden
Heb je wellicht een voorbeeld foto? Want ik kan mij even geen bit voor de geest halen. Die busjes, zitten die aan het mondstuk of aan de bitringen?[edit] Wacht, bedoel je geen hulstrens qua type?
Nee de busjes zitten verticaal in het mond stuk verwerkt, 2busjes per kant.Ik maak straks wel even een foto, dit bit heb ik te leen.
dit heet een rolletjesbit, ik heb er eventueel een 1 D trens, die kun je wel overnemen, of ruilen.de mijne heb ik overigens "gewoon" bij hypoplaza gekocht.
Het is geen D-trens.Het is een watertrens met aan elke kant 2 busjes verticaal in het bit.Ik upload zo een foto
Excuse voor de slechte kwaliteit.Het bit is geloof ik van het merk HS, wat ik zo heel wazig op het bit zag staan.
xxpinczowxx schreef:ik heb nog zo;n bit liggen. volgensmij zo'n 1 die jij bedoeld..Waar heb je die gekocht?
Ik ben zo`n bit ook al eens tegen gekomen, maar dat was al heel oud. Het zou best kunnen dat het niet meer in de handel is ondertussen.
Maayke schreef:xxpinczowxx schreef:ik heb nog zo;n bit liggen. volgensmij zo'n 1 die jij bedoeld..Waar heb je die gekocht?volgensmij bij de divoza.hij is nog niet zo oud maar ik rij nu bitloos dus heb hem niet meer nodig