Wie woont valkbij/in drunen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felinehoi

Wie woont valkbij/in drunen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 19:33

Heey bokkers!
Ik was in juli op vakantie bij de drunense duinen, en we waren een x naar het drunense ruiterhuis gegaan. Ik had daar een ontzettend mooi bruin springzadel gezien (dik 2000 euro) met een soort uitgesneden krul erin. Ik ga binnenkort voor een springzadel kijken, en een kennis van mij kan dat er dan uitsnijden, maar ik zou dat zadel als voorbeeld willen. Kan Zou iemand bij het drunense Ruiterhuis gaan kijken en misschien een foto maken of de 'naam' sturen. Want ik kan het nergens op internet vinden.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Nies_

Re: Wie woont valkbij/in drunen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 09:47

Ik denk dat je een Prestige bedoeld? Misschien even googlen..

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:34

Bedoel je als uitgesneden krul het speeltje waar het uiteinde van je beugelriem door heen moet?
Ik snap uit je verhaal namelijk niet precies wat je bedoeld.

De prestige zadels hebben namelijk een soort van uitgesneden krul waar de beugelriem doorheen gaat:
Afbeelding

felinehoi

Re: Wie woont valkbij/in drunen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 16:26

Ik zou niet weten wat de naam is. En ja het zat wel.op die plek ja! Maar geen idee of het was waar de beugelriem doorheen moet. Het was iig wel zoiets ja maar wel wat meer krul en wat groter. Als ik thuis ben zal ik even gaan googlen!