Deken en dekensingel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nandolufyou
Berichten: 605
Geregistreerd: 01-11-09

Deken en dekensingel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 18:02

Hoi!

Ik vroeg me af, deze deken wil ik denk ik kopen, maar hij heeft geen singels en/of loopsplitten. Zou een dekensingel dan genoeg zijn?
Het is voornamelijk voor op stal, en als hij naar buiten gaat een regendekentje eroverheen denk ik?

http://www.horze.nl/Royal-Equus-Down-Un ... stablerugs

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Deken en dekensingel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:06

Ik denk niet dat dat blijft zitten, veel dekens ga schuiven bij het liggen of rollen met een dekensingel..

nicky_rilana

Berichten: 6110
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: Deken en dekensingel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:08

ik zou geen dekensingel op stal op doen voor altijd zeg maar, dit is meer een onderdeken voor onder een winterdeken of zo.

nandolufyou
Berichten: 605
Geregistreerd: 01-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 18:13

nicky_rilana schreef:
ik zou geen dekensingel op stal op doen voor altijd zeg maar, dit is meer een onderdeken voor onder een winterdeken of zo.


Maar als je deze als onderdeken zou gebruiken, blijft hij dan wel liggen (met bovendeken met buiksingels en splitten)
Misschien kan ik ook mijn moeder vragen om lussen aan de achterkant te naaien om zo'n touwtje eraan te maken?
Of datzelfde maar dan zelf loopsplitten kopen en eraan maken?
Laatst bijgewerkt door nandolufyou op 26-08-12 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

nicky_rilana

Berichten: 6110
Geregistreerd: 26-07-10
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: Deken en dekensingel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:16

ja dan blijft hij wel liggen

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Deken en dekensingel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:21

Als je ze ook vast kan maken dmv de bilriemen blijft het liggen met een dekensingeltje. Zonder bilriemen kan het ook maar dan is de kans dat het gaat schuiven er wel.

nandolufyou
Berichten: 605
Geregistreerd: 01-11-09

Re: Deken en dekensingel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 18:29

Ik denk dat ik dan gewoon een dekensingel doe, en er zo'n touwtje aan de achterkant voor onder de staart aan knutsel.