Die kom je veel in western webshops en winkels tegen, wordt veel in de hunter gebruikt.
higgins
Geplaatst: 22-08-12 16:20
Ik ging even voor je kijken maar idd ik kan ze ook niet zo snel vinden online. Bijzonder. Hebben ze hem niet gewoon in een dichtbijzijndenruitersportzaak ? Of misschien kunnen ze hem bestellen voor je?
ik zou nooit zo'n sjabrak in teddyfleece kopen, het neemt geen vocht op en is nog eens behoorlijk warm op de koop toe. dan liever echt bont, wat nog een licht drukverdelende werking heeft.
Denk goed na wanneer je op wedstrijd er in één keer zoiets diks onder je zadel gooit, alleen een mooi, wit shabrak wat je normaal ook doet is genoeg. Je verandert wel de pasvorm en de druk van je zadel op de rug van het paard, dus of een zadel aangemeten met dek of gewoon niet aan beginnen.
Ik kan het eventueel morgen voor je navragen, weet niet waar je vandaan komt maar ik zit in kaatsheuvel dus zal ws tever zijn dus mocht hij hem hebben zal het verzenden worden. De beste man is niet zo heel slim dus ik kan mijn best doen voor je? Meestal scoor ik wel ergens korting bij hem:p
Gravity
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 17:06
dat zou echt super zijn als je dat voor me zou willen doen. en owja het dekje moet wel een full maat zijn...
Heb ik ook als het goed is. Eventueel over te nemen Alleen niet kraakhelder wit meer. Ik zal eens kijken morgen! Ik pb je!
XladyX
Geplaatst: 22-08-12 19:33
Ik zag deze afgelopen maandag nog liggen bij de hypotrend in Bennebroek, wellicht kunnen zij deze ook opsturen? Was precies hetzelfde als op het plaatje maar dan in dressuuruitvoering (weet niet of ze er ook als veelzijdigheid te koop zijn)