ik hoop dat t hier goed staat

sinds 3 maanden ongeveer rijd ik met Blaze bitloos(kin/kaak gekruist) ze loopt super mooi nagefelijk en geeft zich helemaal gegeven.

Toen ik terug kwam met vakantie ( ze is gewoon door gereden) had ze van de een op de andere dag een enorme bult op der neus

We dachten dat het niet meer weg zou gaan. Maar toch voelde ik me er niet goed bij en ben ik naar de achterbuurvrouw gegaan die kan "praten" met dieren en die heeft contact gelegd met Blaze en zei dat het toch een horzelsteek was geweest omdat het na 14 dagen nog niet weg was en horzelbeten pas na max. 2weken verdwijnen, toen hebben we homeopathische korreltjes gegeven en toen werd het wat minder alleen nog ging die niet helemaal weg. En naar een week of 2 zijn we gestopt met de korreltjes geven en hadden we een fotoshoot op de hei. Om de bult te verstoppen hebben we hem heel even op de bult gelegt (met zo goed als geen druk) en de volgende dag werd de bult weer groter. Nu zag ik gister weer na het rijden een andere bult opkomen vlak onder de neusriem. en ik dacht misschien heeft iemand dit ook (gehad)
Brand los!