De titel zegt het al, waar kan je losse fenders kopen, voor niet al te veel geld? Ik heb al flink wat webshops gehad, maar kan er nergens fenders op vinden, en een westernshop zit hier niet in de buurt. Om nog even moeilijk te doen, wil ik er ook nog eens niet te veel aan uitgeven.. Wie heeft er tips?
ik denk dat je beter even bij de western tack kan proberen daar krijg je meer reactie's denk ik probeer eens bij een western zadel maker die kan je vast verder helpen.
nickyu
Geplaatst: 18-08-12 07:39
welke kleur zoek je ? voor wat voor zadel is het
Daar bij western zadels de fenders meeverkocht worden ze niet los verkocht er zijn er niet veel op de markt
maar Barefoot bv, heeft ze los in bruin en zwart iedere Barefoot weder verkoper kan ze leveren
Laatst bijgewerkt door Duke op 21-08-12 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:reclamedeel eruit gehaald
Och, de kwaliteit maakt me eigenlijk niks uit, zovaak zal ik ze niet gaan gebruiken. Wat ik het belangrijkst vind is dat ze niet te breed zijn, die van barefoot vind ik eigenlijk te breed.. Ik heb een stockzadel waar smallere aanzitten, en zulke zoek ik.. (die ik heb kun je alleen aan een haak ophangen, en ik zoek voor een ring)
nickyu
Geplaatst: 18-08-12 11:15
dan heb je waarschijnlijk het model stockzadel met de lange bladen , zeg maar voor het gemak het engelse model kom namelijk ff niet op de echte type benaming dan zijn western fenders niet echt geschikt idd.
heb stockzadel fenders liggen , maar wel voor een haak idd
Die van BareFoot heb je in 2 verschillende breedtes en zijn veruit het betaalbaarst. Wil je echte westernfenders die ben je een stuk duurder uit. Reken maar vanaf 150 euro.
Ik zal idd richting endurance moeten, want die zijn smaller ben ik al achter Ze moeten ook nog redelijk kort kunnen voor mijn korte pootjes, dus ik zoek rustig verder