Opnieuw bekleden van een kunststof zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anneeep

Opnieuw bekleden van een kunststof zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-12 00:21

Heeft iemand enig idee of het mogelijk is & waar je het zitvlak van een torrowgood zadel opnieuw kan laten bekleden?

Ik kan het echt nergens vinden... :(
Ik woon overigens in Gelderland..

Chezshir77

Re: Opnieuw bekleden van een kunststof zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 07:40

Ik denk dat je net zoveel kwijt voor een nieuw zadel eigenlijk.....

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 07:41

Volgens mij moet het wel kunnen. Ik heb het wel gezien bij een hulzebos en of het nou leer is of kunststof, dat maakt niks uit. In Gelderland weet ik wel iemand die je antwoord kan geven op deze vraag. Maar dat doe ik alleen via PB

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 08:32

Wat brendaaaa zegt, dat kost echt heel erg veel geld. Ik heb dit ook eens willen laten doen, maar meestal moeten ze dan het hele zadel, ofja in ieder geval de bovenkant van lepel tot voorkamer helemaal opnieuw overtrekken. Het was dan bij mij wel leer en het zou me 230 euro kosten. Weet niet hoeveel het je in kunststof kost maar dan zou ik eerder voor een nieuw zadel gaan kijken :) succes

FHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 16:36

Het opnieuw bekleden van de zitting is een kostbare geschiedenis, die het zadel niet waard is. Leg er iets bij en je hebt een nieuwe Thorowgood.
Hoe erg is de schade? Is het niet op een eenvoudiger en minder kostbare manier te repareren?
Je mag eventueel een foto sturen naar onderstaande email, dan kan ik kijken wat mogelijk is.

Succes!

Caroline
Flevo Horse Support

anneeep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-12 23:57

Oké toch bedankt voor het meedenken :-) er zit maar een klein gaatje in maar wel op een heel zichtbare plaats. Is wel jammer.. Maar niet heel erg!