Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Brendaaaa schreef:Inmiddels heb ik zat plaatjes gevonden van de oudere 500. Ik snap er nu geen bal meer van, want de oude 500 ziet er exact hetzelfde uit als de 250.... wat is nu het verschil? Of ís de 250 gewoon de oude 500?
Want bij de huidige 250 kun je gewoon de boom verwisselen. Dan is het dus hetzelfde zadel als de oude 500. En de 500 hebben ze vernieuwd dus....
zadel is 7 jaar oud ofzo shetties schreef:Brendaaaa schreef:Inmiddels heb ik zat plaatjes gevonden van de oudere 500. Ik snap er nu geen bal meer van, want de oude 500 ziet er exact hetzelfde uit als de 250.... wat is nu het verschil? Of ís de 250 gewoon de oude 500?
Want bij de huidige 250 kun je gewoon de boom verwisselen. Dan is het dus hetzelfde zadel als de oude 500. En de 500 hebben ze vernieuwd dus....
Yep

maar misschien is hij ook gewoon heel erg weinig gebruikt?pmarena schreef:Hij ziet er inderdaad als nieuw uit
Tja als je hem niet of nauwelijks gebruikt....dan kan hij er prima zo uitzien na 10 jaar
Ik vind nog altijd de Wintec Sport dressuur het fijnste dressuurzadeltje dat ik ooit heb gehad, de 500 zat toch iets minder lekker
Maarja die Sport sleet helaas waar je bij stond, vielen de gaten altijd in op het zweetblad

Brendaaaa schreef:Ja, zou kunnen zijn he dat het zadel nog van een oude partij kwam of zo. Nou ja, in elk geval ben ik er superblij mee! En dan weet ik in elk geval wat ik in huis heb:-)
Bedankt voor het meedenken!
Idd een mooi zadel ook de sport!
M_hartje_M schreef:Het is wel een erg mooi zadel hoor!
Maar als ik vragen mag, waarom lees je zoveel slechte dingen over cair? Mijn zadelmaker zei dat het juist heel goed is

De eerste panelen CAIR werden inderdaad harder/stugger in de winter, dat is allang niet meer zo , gelukkig