Voor mijn shetje heb ik sinds gister een zadeltje, maar met een singel van 40cm zit hij aan beide kanten helemaal bovenin (kunnen geen gaatjes meer bij) en de singel zit eigenlijk nog te los.. Weet iemand waar er kortere, liefst neopreen singeltjes te krijgen zijn?
kun je de singel zelf neit korter maken? of bij de schoenmaker korter laten maken ofzo. want ik zie op oa divoza en ej enzo geen kleinere singels maar ik zal nog even verder kijken voor je
wat voor zadel heb je er dan op? 30 is wel extreem kort hoor
KM_Ris
Geplaatst: 14-08-12 12:37
op webshops vragen? , misschien dat iemand er eentje ergens kan bestellen ? zo vind ik vaker mijn spullen in ieder geval of inderdaad kleiner laten maken
quintolover
Geplaatst: 14-08-12 12:37
Is heel lastig te vinden, meestal zat er zo een katoenensingel bij wij hebben er toen een knoop ingelegt bovenin. En een singelbontje, of een gelpadje eronder dan is hij ook hoger.
in 35cm hebben we een leer, fra, en neopreen en in 30cm nog een gevuld katoen a 18,50 , niet zo'n dun dingetje dus met rolgespen zal die even op de site zetten .. we kunnen deze ook kleiner maken en hebben dun katoen die we kleiner kunnen laten maken