Ik ben aan het sparen voor een op maat gemaakt springzadel, heb ook een op maat gemaakt dressuurzadel van het merk Black Country en ben daar super tevreden over.
Op dit moment heb ik een Prestige springzadel maar het probleem is dat ik een paard heb met brede schouders en net even een iets andere bouw dan andere paarden zeg maar. Dit zadel kan nog net als ik er niet dagelijks mee rijd bewijs van spreken en heb heel erg het idee als ik rijd met dit zadel dat ze soms minder kan bewegen dan onder mijn dressuurzadel omdat dit zadel te ''krap'' is als het ware. Dus vandaar mijn zoektocht naar een nieuw springzadel, omdat ik het toch wel heel erg belangrijk vind dat een zadel goed ligt. Degene die mijn dressuurzadel heeft aangemeten heeft ook bevestigd dat dit zadel nog net kan!
Nou sprak mij dit merk Bruno Delgrange wel heel erg aan, maar kon er niet veel over vinden op het Internet.
Dus hier mijn vraag is er hier iemand die ervaring met dit merk heeft of iemand die andere suggesties heeft van andere (franse)merken zadels

Alvast bedankt!
):
.