Ervaringen Bruno Delgrange zadels gevraagd

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tsplendid

Ervaringen Bruno Delgrange zadels gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 21:40

Hallo allemaal :wave:
Ik ben aan het sparen voor een op maat gemaakt springzadel, heb ook een op maat gemaakt dressuurzadel van het merk Black Country en ben daar super tevreden over.
Op dit moment heb ik een Prestige springzadel maar het probleem is dat ik een paard heb met brede schouders en net even een iets andere bouw dan andere paarden zeg maar. Dit zadel kan nog net als ik er niet dagelijks mee rijd bewijs van spreken en heb heel erg het idee als ik rijd met dit zadel dat ze soms minder kan bewegen dan onder mijn dressuurzadel omdat dit zadel te ''krap'' is als het ware. Dus vandaar mijn zoektocht naar een nieuw springzadel, omdat ik het toch wel heel erg belangrijk vind dat een zadel goed ligt. Degene die mijn dressuurzadel heeft aangemeten heeft ook bevestigd dat dit zadel nog net kan!

Nou sprak mij dit merk Bruno Delgrange wel heel erg aan, maar kon er niet veel over vinden op het Internet.
Dus hier mijn vraag is er hier iemand die ervaring met dit merk heeft of iemand die andere suggesties heeft van andere (franse)merken zadels :)

Alvast bedankt!

Armani93

Re: Ervaringen Bruno Delgrange zadels gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 11:00

Een vriendin van mij heeft er een! Zit echt super fijn en de kwaliteit van het leer is ook goed. Verder als je op zoek bent na zo'n soort zadel zou je ook eens kunnen kijken voor CWD of Antares. Zelf heb ik een CWD en ben er meer als tevreden over.

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 11:57

Bedankt voor je reactie, zal eens kijken of er een verkoper van die merken in de buurt is :)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 13:25

Mijn vriend rijdt er mee, en is er erg over te spreken, ik heb zelf ook delgrange en butet gereden, voorkeur toch voor delgrange. erg mooie kwaliteit, mooi naar eigen voorkeur aan te passen,...

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 18:25

Oké! Bedankt voor je reactie. Heb ook contact opgenomen met de dealer en ben er wel enthousiast over. Nu eerst sparen :p

Ratjetoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:11

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 14:52

Okee! Zal eens even een kijkje nemen :D

anonymous54

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:36

Een wat ouder topic, maar ik heb net een Bruno Delgrange aangeschaft, wat een geweldig zadel!

Wuppie-power

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 11:27

Ik ben er echt super blij mee! Ik wil niet meer anders en ben opzoek naar een tweede!

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 20:05

Hebben jullie een nieuwe of tweedhandse aangeschaft als ik mag vragen? En zijn ze tweedehands nog een beetje te vinden? En wat is ongeveer de nieuwprijs? Heb toen wel contact gehad met de dealer dus weet wel ongeveer hoe en wat maar die prijs ging echt vanaf dus kwam nog wel een bult bij op :').

Ben allang voorzien voor mijn huidige paard hoor maar mocht er ooit een nieuwe komen houd ik dit merk zeker in mijn achterhoofd :).

Wuppie-power

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:11

Ik heb wel een nieuwe gekocht op maat gemaakt naar mijn paarden en mijn zit! Ik ben er echt super blij mee en ben nu opzoek naar een 2e hands zadel voor erbij. Jammer genoeg teveel geld om nog een op maat te laten maken :+

Er staan een aantal 2e hands zadels op internet alleen die zijn 17,5 en ik heb zelf een 17 inch nodig