Wat zijn jullie ervaringen en hoelang hebben jullie je zadel al?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BaileyMix schreef:RotzadelsWeegt geen fluit waardoor het gaat schuiven, geen zachte kussens... Nu was het zadel dat op mijn verzorgpaardje lag ook wel te groot waardoor het niet goed lag, misschien dat hij daarom ging schuiven.

Ben erg tevreden van het zadel, maar als je er niet goed op kan zitten zijn het idd wel rotzadels Baileymix... Stond in het begin ook opp het punt om hem door te verkopen maar wegens blessure een tijd niet gereden en toen ik hem na een paar maand weer gebruikte zat hij super
Heleennn schreef:Prima zadels, in het begin wat aanpassen en dikkere wrongen erop gezet. Maar voor mijn zit kreeg ik op de wedstrijden prima puntenBen erg tevreden van het zadel, maar als je er niet goed op kan zitten zijn het idd wel rotzadels Baileymix... Stond in het begin ook opp het punt om hem door te verkopen maar wegens blessure een tijd niet gereden en toen ik hem na een paar maand weer gebruikte zat hij super
biancavos schreef:Cair is gewoon foam, en dus geen lucht...
.
tellom schreef:Ik vind een wintec 500 maar niets, veel te hard terwijl je zou denken dat het toch veel soepeler zou moeten zijn,
ik heb ook een wow en daar ben ik echt heel tevreden over mag je ook niet met elkaar vergelijken denk ik.
Ik zou willen dat ik de wintec niet gekocht had
ik ga binnenkort een leren vz zadel halen haha
Voorheen had ik altijd een barefoot erop liggen, en dan schoof ik van links naar rechts en van voor naar achteren
Zadel bleef totaal niet liggen, met dit zadel geen last van gehad. In de winter word de cair ook iets harder dan in de zomer, maar na 5 minuten stappen is het al weer soepel. Ook vind ik het kunststof erg netjes blijven.