Maar gisteren brak mijn klomp toen ik hoorde dat ze sommige dingen er niet meer zijn en de kans ook zeer klein is dat ze nog gaan komen
Wat blijkt, ze zijn failliet gegaan in april en de Hypo keten heeft ze over genomen....
Dat wordt nog wat, ik hoop van harte dat ze de kwaliteit van bv leer houden zoals het was en niet overgaan naar de fabriek waar hypo normaal komt.(wordt nou niet echt warm van de kwaliteit van de bv hoofdstellen van de Hypo, altijd gort droog, stug en vol kleine barstjes, Global label is dan helemaal erg)
Ik ben altijd groot afnemer geweest van producten van Nederinum/Imperial en ben vooral erg tevreden over de leerproducten. Vandaar ook dat ik zo baal aangezien de kwaliteit van hypo niet bijzonder is(of gelijk een heel stuk duurder) en ik heel bang ban dat zer of de prijzen grof verhogen of dat ze de kwaliteit terug gaan brengen om de winst marge zo groot mogelijk te maken.
Maar wat vinden jullie, ben ik terrecht huiverig of zullen ze daar bij de hypo zeker voorlopig even doorgaan met verkoop zoals we het gewend zijn van de oude eigenaar?
en koop ik dus ook niet (al krijg ik geld toe)
Ik weet hoe de eigenaar van hypo te werk gaat, winst marge moet zo groot mogelijk, en dat kan op 2 manieren, achterlijk hoge prijzen of goedkoper inkopen met slechtere kwaiteit als gevolg.