MSFC barracuda

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maris

MSFC barracuda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 13:26

Hoi,

ik heb nu een MSFC barracuda op proef, wie heeft er ervaring met dit zadel ?

Sophia21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 15:49

Ik heb mijn Barracuda nu 3 jaar en vind het een zalig zadel! :)
Mijn paard is beter gaan lopen en ik krijg hoge cijfers voor mijn houding en zit.
Mijn paard heeft een korte rug en ik had voorheen een Hulsebos zadel, welke te lange kussen bleek te hebben.

De Barracuda zat direct als een huis en tot op heden heb ik er veel plezier van. Eerste twee keer was opvullen nagenoeg niet nodig.
Binnenkort komt mijn zadelpasser weer voor een controle.

Dit zadel is echt een aanrader! Na mijn Barracuda heb ik ook een Professional aangeschaft, aangezien een Barracuda niet was aan te passen op mijn andere paard. Ik kon echter niet wennen aan de Professional en heb deze na een aantal maanden weer verkocht.

Dat is dus wel een nadeel.......je wordt erg kritisch wat betreft de zit van een zadel. Moeilijk om een zadel te vinden wat net zo lekker zit.

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 15:54

Hoi,

Het zadel zit idd heel lekker, maar jammer genoeg loopt mijn paard er niet fijn onder.

Sophia21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 20:15

Ik rijd mijn andere paard met een Anatomica zadel.
Dit zadel rijd ook super! :) Zit lekker en mijn paard, die een rechte rug heeft, loopt er lekker onder.

Wellicht ook nog het proberen waard?

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-12 10:33

Mijn paard heeft juist een weke rug, dus dat gaat niet lukken dan ! Maar dank je wel voor het meedenken !