http://ooteman.nl/op-en-om-het-paard/bi ... olor-16-mm
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BaileyMix schreef:Even offtopic, maar ik vraag me al geruime tijd af hoe ze dat eigenlijk zien, wat voor bit erin zit? Omdat sommige bitten wel aan de ringen hetzelfde eruitzien, maar het middenstuk anders is. Heb nog nooit meegemaakt dat je je bit moest laten zien o.i.d.?
BaileyMix schreef:Even offtopic, maar ik vraag me al geruime tijd af hoe ze dat eigenlijk zien, wat voor bit erin zit? Omdat sommige bitten wel aan de ringen hetzelfde eruitzien, maar het middenstuk anders is. Heb nog nooit meegemaakt dat je je bit moest laten zien o.i.d.?
Koper schreef:BaileyMix schreef:Even offtopic, maar ik vraag me al geruime tijd af hoe ze dat eigenlijk zien, wat voor bit erin zit? Omdat sommige bitten wel aan de ringen hetzelfde eruitzien, maar het middenstuk anders is. Heb nog nooit meegemaakt dat je je bit moest laten zien o.i.d.?
Echt niet? O, ik wel... na de proef neusriem los en een jurylid dat dan in de mond kijkt. Of hoofdstel uit.