Zijn ze er nog van andere merken als bij EJ? en bevalt het? brand los

edit;
het gaat om dit product:
http://www.ej.nl/products/10000192/2190016/
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Anoniem schreef:Ik heb er nooit mee gereden en ken het product ook niet.
Maar ik zou er nooit mee willen rijden omdat je door zo'n veer heel je feeling met de mond van je paard verliest. Waardoor de signalen van je paard waziger worden en jij daar minder goed op kan reageren.
Investeren in een goede instructeur is veel handiger denk ik!
Dniekje schreef:Anoniem schreef:Ik heb er nooit mee gereden en ken het product ook niet.
Maar ik zou er nooit mee willen rijden omdat je door zo'n veer heel je feeling met de mond van je paard verliest. Waardoor de signalen van je paard waziger worden en jij daar minder goed op kan reageren.
Investeren in een goede instructeur is veel handiger denk ik!
al die opmerkingen altijd van investeren in een goede instructeur, ik heb heel goed les. en ik was gewoon benieuwd naar dit product
Babel schreef:edit; en als je wel dit ding nodig hebt omdat je anders niet weet of je te hard "trekt" dan zit er imo iets niet goed.
joyce_eddy schreef:Ik zei het ook tegen mijn instructrice maar deze vertelde mij ook dat je gewoon moet kunnen voelen hoe je teugeldruk is!
Voor mij is het gewoon weer iets waarmee de fabrikanten hun zakken mee gaanb vullen!
Maar gelukkig niet uit mijn portomonee