Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het is een fijn paard om te rijden, maar wil echt een loopje met me nemen. Mijn man heeft minder ervaring met rijden dan ik, maar veel sterkere benen en dan probeert hij het veel minder
Waarom is dat tussenstukje niet goed? Is dat omdat je dan meer met het trensje kan rijden en de stang wat meer met rust kan laten?Persoonlijk vind ik het fijner om met dubbele teugels te rijden.
rocymax schreef:Eerlijkheidshalve zal ik zeggen dat ik zelf de ruiter ben, ik heb op het moment weinig kracht in mijn benen door een driedubbele hernia deze winter, kon niet meer lopen. Ik heb mijn andere paard altijd met trens/stang gereden , maar meer nog met een pelham. Ik heb wel al aan de optie gedacht om hem eerst wat door te laten rijden door een ervaren iemandhet is een fijn paard om te rijden, maar wil echt een loopje met me nemen. Mijn man heeft minder ervaring met rijden dan ik, maar veel sterkere benen en dan probeert hij het veel minder
. astwice schreef:waarom een ongebroken pelham dan?