Gekleurde flextree zadels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Molfre

Gekleurde flextree zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 08:34

En dan heb ik het over deze.

Ze zijn erg goedkoop en zien er verschrikkelijk leuk uit, qua model hebben ze wat weg van de Freemax zadels.

Ik kan op internet geen review vinden over dit specifieke zadel, wel andere merken die Flextree gebruiken. Ik heb ook een paar advertenties van deze zadels op bokt zien verschijnen.

Iemand die me hier meer over kan vertellen?

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:41

Ze zien er idd heel leuk uit! ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.

Sonja_vR

Re: Gekleurde flextree zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:53

er was pas een topic of 2 over deze zadels waar ze er niet zo positief over waren ... kan het even niet vinden nu, kan ook dat het in het [HAR] voor en nadelen boomloos zadel topic was...
maar de foto's die ik er van heb gezien zijn ook niet echt hoopgevend, ziet er allemaal erg slecht uit kwa pasvorm

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:46

Ik ben met iemand aan het mailen die die dingen verkoopt, ik ga er deze of volgende week heen om te kijken of het iets is. Hij wist mij ook niet te vertellen hoe of wat, omdat hij ze nog maar net verkocht.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:50

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 15:39

Als je bij de orginele verkoper koopt kijk je hem zover ik weet bij niet-passen terug sturen en krijg je je geld gelijk terug, ook als er iets mis mee is (naaifoutje, ergens een stukje stof te kort od) krijg je gelijk ongeveer €50 (ligt eraan hoe erg het is) of een zadel zonder fouten terug. Je kunt dus wanneer je zo een zadel koopt kijken hoe het past op JOU paard. Ik bestel hem denk ik ook binnekort :)

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 15:41

ziet er leuk uit :) doet mij een beetje denken aan een barebackpad.

jademerri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 07:24

Ik heb zo een zadel en vind het e het fantastisch alleen die prijs al ik heb het nu 2jaar en hij ziet er nog steeds nieuw uit. En is perfect voor op buitenrit. Zit super zacht en is heel flexibel echt een fijn zadel. Het is wel handig een donkere kleur te nemen mijn vriendin heeft hem in het beige met zwart en het beige deel word wel snel vies dus die raad ik niet aan ik heb hem in het zwa en Artis geweldig . Gr.