Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Josey schreef:Ik persoonlijk zou er niet snel een winterdeken op gooien.
Maar dat is persoonlijk.
Ik heb alleen een 0-grams regendeken.
Als het nou heel de dag regent en waait en koud is dan gooi ik die erop maar voor de rest staat hij zonder.
hestepige schreef:Als ze overdag in de paddock staat dan is een regen deken wel handig, wel/niet gevoerd, 's winters buiten, dan een waterdichte deken met vulling, en een dikkere water dichte deken voor als het echt koud is, anders winter/stal deken 100 gram tot bijvoorbeeld 300 gram.
afwisselen!
?
Celiien schreef:Heel eerlijk gezegd zou ik (als het hebbedingetjes zijn) martingaal en peesjes wegstrepen: tenzij t paard het echt nodig heeft natuurlijk. Idem met vliegennetje, waarom
Nodig?
Denk inderdaad verder aan dingen zoals EHBO spullen, eventueel zo'n voederbak die je kan ophangen als ze in een paddock staat. Verder misschien iets voor op stal(mocht ze erin staan), zoals een speelappel?
Qua dekjes, tjah, ik heb er altijd minimaal 2 op stal liggen, als de een vuil is kan ik die wassen en de ander gebruiken die dan schoon isafwisselen!
Wat ook errug handig is, is een goede zadelhoes voor je zadel ('ocht die er niet bij zitten), tas voor je laarzen en cap. Verder longeerspullen ( in ieder geval een enkele lijn, als he met dubbele lijnen kan of met pessoa, of iemand je wil leren, die en dan een longeersingel en zweep)
Tjah... Dat was t wel?
ze zijn niet echt nodig maar wel erg leuk(vooral in de solden)