Sinds wanneer een anky pad 90 euro?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

linnnh

Sinds wanneer een anky pad 90 euro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 16:47

Amaranth7

Re: Sinds wanneer een anky pad 90 euro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:49

Pff.. Dat vind ik toch ook iets erover hoor.. Voor een lapje stof.. Bij sommige mensen is het zeker geen crisis..

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:49

Belachelijke prijzen voor een dekje! Ik heb ook nog 4 scapa dekjes die ik toen voor €50/€55 gekocht heb, nu zitten ze ook bijna aan de €80.. Ik vind het echt een onbeschoft hoog bedrag voor een dekje. En zo bijzonder vind ik de Anky's niet eens :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:50

Heeft het iets met het 'therapeutisch'-gedeelte te maken?
Al vond ik 50,- ook al veel te veel :')

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:51

Bizzybijtje schreef:
Heeft het iets met het 'therapeutisch'-gedeelte te maken?Al vond ik 50,- ook al veel te veel :')

Dat dacht ik ook ja :j

Akecheta

De gewone zadeldekken van Anky zijn geen therapeutische zadeldekken. Ik heb een keer in de winkel zo'n therapeutisch zadeldek gevoeld en het voelde echt heel anders aan dan een gewoon zadeldek. Leek wel alsof er een soort kleine bolletjes/korrels in zaten. Doordat het een aparte samenstelling heeft zal de prijs ook wel duurder zijn.

x_Anne_x

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:52

Ik vraag me ook af wat er dan zo therapeutisch aan is.. :+

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:52

Ja maar snap dat dan: alleen winkels/ondernemers hebben last van prijsstijgingen...wij consumenten kennen geen crisis: ons loon is wel mee gestegen met de prijsstijgingen

althans, soms zou je denken dat er zo geredeneerd wordt: alles lekker verhalen op de consument

edit: wat is er trouwens zo therapeutisch aan dat dekje...ziet eruit als een gewoon wedstrijd dekje(en dan nog niet eens een super mooi of bijzonder dekje). Ach ja ook hier geld: er is altijd wel een gek die het betaalt nog ook
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 23-07-12 16:57, in het totaal 3 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:53

Wat een prijzen voor een dekje zeg.. :=
Dat mensen dat betalen...

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:56

Ik zie het al voor me: "Help, ik heb een slecht passend zadel!" -"Geen probleem, leg er een Anky therapeutisch zadeldek onder!"

Net zoals met die wollen onderleggertjes die tussen het zadel gepropt worden, ook zo'n zogezegd wondermiddel...

De beste zadeldekjes voor mij blijven de eenvoudig katoenen dekjes, zoals die van Eskadron, die ook nog eens goed te onderhouden zijn. Een gezonde paardenrug heeft iets zo eenvoudig mogelijk. Ik denk dat als ik iemand zie die iets therapeutisch nodig heeft en dat gaat zoeken in een dekje, dat ik me toch eens achter de oren krab.

Yvet_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:57

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 16:57

Miracle_ schreef:

Ik ook, want ik heb zo'n roze en hij voelt niet echt therapeutisch :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 16:59

Lynn_x schreef:
Miracle_ schreef:

Dan heb jij wss de gewone... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:03

Lynn_x schreef:
Miracle_ schreef:

Antwoord staat toch in je topic?

Gooya schreef:
De gewone zadeldekken van Anky zijn geen therapeutische zadeldekken. Ik heb een keer in de winkel zo'n therapeutisch zadeldek gevoeld en het voelde echt heel anders aan dan een gewoon zadeldek. Leek wel alsof er een soort kleine bolletjes/korrels in zaten. Doordat het een aparte samenstelling heeft zal de prijs ook wel duurder zijn.

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:06

Je betaald gewoon voor het merk, de commercie, de naam en de reclame. Hetzelfde geld voor tandpasta. Je heb A merken, B merken en C merken. Het wordt allemaal in dezelfde fabriek gemaakt alleen in elke tandpasta zit net een ander smaakje wat het concern wil.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 17:07

Ja dat snap ik, ik heb ook wel een Eskadron dekje van 80 euro (eeuwig zonde maar ok)
Maar wat is er dan zoooo speciaal en anders aan deze 'Therapeutische' dekjes? Word ze dan een stuk liever of wat?

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:14

Het merk;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:15

Misschien is het een manier om op een therapeutische manier van je geld af te komen? :+

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 17:15

Ja maar de normale anky's zijn altijd 35/50 euro max.. Daarom vraag ik me af wat die 40 euro extra dus verschilt

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:20

Ondanks dat dat dek mij te duur was ben ik een tijd terug wel gaan speuren wat dat therapeutische nu inhield. Of het een soort werking had als de back on track-producten ofzo. Maar behalve dat ze overal schrijven dat het een `therapeutische werking`had stond er nergens verdere uitleg bij? Normaal krijg je er toch minimaal een leuk verhaaltje bij?

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:27

Cayenne schreef:
Misschien is het een manier om op een therapeutische manier van je geld af te komen? :+

_O- raap me op

en nu mn scherm schoonmaken: note to self: niet net gaan drinken als je comments leest..just in case :+

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:29

voor die HAF dekjes wordt toch ook meer geld betaald? en westernpads zijn ook veel duurder.
al die techniek is vaak onnodig, maar als sommige mensen erin geloven dat het beter is voor het paard dan verdient Anky er toch geld aan? je HOEFT niet zon dekje te kopen, dus als je het belachelijk vind dan koop je hem niet. maar je zou voor deze prijs ook een bontsjabrak kunnen kopen, of eentje van echt vilt, lukt ook nog wel denk, nou dan zou ik het wel weten.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 17:34

Ik heb vorig jaar een HAF pad gekocht van 110 euro.. ook geen leuk bedrag, maar zoveel boomloze pads zijn er niet verkrijgbaar.. Vind het geen gekke prijs hoor, dat therapeutisch zal wel speciaal zijn?!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 17:35

CaPrIoLe`79 schreef:
Ondanks dat dat dek mij te duur was ben ik een tijd terug wel gaan speuren wat dat therapeutische nu inhield. Of het een soort werking had als de back on track-producten ofzo. Maar behalve dat ze overal schrijven dat het een `therapeutische werking`had stond er nergens verdere uitleg bij? Normaal krijg je er toch minimaal een leuk verhaaltje bij?

Precies ik heb ook gezocht en kon het nergens vinden :n

Kijk voor HAF pads en westernpads vind ik het ook anders. Dat zijn 'normale' prijzen voor die dekjes omdat er veel meer mee word gedaan.