Thorowgood T8 kunsstof, blijft dit netjes, goed?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

Thorowgood T8 kunsstof, blijft dit netjes, goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 19:46

Hoi,

Vrijdag is de zadelpasser bij mij geweest, ik heb toen gereden met de T8 van thorowgood, deze heeft als ik me niet vergis, een lederen zit, wrongen, singelstoten en kussens. Ze kan de kent and masters ook bestellen, deze is dan helemaal leder. Ik ben enorm aan het twijfelen, omdat ik het toch een fijn zadel vond maar de k&m dan helemaal leder is en de T8 semi leder.

Blijft het kunststof goed van de T8 of slijt dit heel erg?

Groetjes

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 20:53

als de T8 van het zelfde materiaal is als de T4 dan kan het veel hebben. De mijne is nu bijna 2 jaar en ziet er nog als nieuw uit.

Mrijn

Re: Thorowgood T8 kunsstof, blijft dit netjes, goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 07:47

De T8 is net helemaal vernieuwd omdat het materiaal van de oude versie wel snel lelijk werd. Ik heb een tijdje een paar jaar oude T8 te leen gehad en die was inderdaad niet mooi meer. Omdat dit verholpen zou moeten zijn (en ik anders terug ga naar de winkel) heb ik er een betseld. Ik rijd er nu een paar maanden op zonder enig onderhoud en je ziet absoluut helemaal niets aan het zadel. Wel een super zadel voor weinig geld!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 08:58

ja, ik vind het ook een superfijn zadel om op te rijden, nu ben ik dus aan het twijfelen tussen de kent and masters of de T8, maar omdat de T8 toch veel leder heeft en er toch weer een prijsverschil op zit denk ik van deze toch te nemen...

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 11:10

ik denk dat ik toch voor de kent and masters ga, de regular, niet de s-serie.