Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Knottje schreef:Odetje92 schreef:die van qhp zijn heel stug dus die raadt ik je af voor je knieen, de rest en die van sprenger zijn vele malen soepeler
Goed om te horen, dan kan die sowieso weggestreept worden. Als ik zo brutaal mag zijn, weet je dat uit eigen ervaring of in de winkel gevoeld?
gedateerde topics valt wel mee hoor... waren er twee afgelopen week.Loetie84 schreef:gedateerde topics valt wel mee hoor... waren er twee afgelopen week.
Maar sprenger Bow Balance kan ik zeker aanraden. En ook ik heb voor de dure variant gekozen omdat vergelijkbare goedkopere zo stug zijn. Officieel zijn de sprengers geen veiligeheidsbeugels, maar door het flexibele is de kans dat je er in blijft haken wel een stuk kleiner dan bij gewone beugels. Ik heb na veel wikken en wegen mijn veiligheidsbeugels dus maar ingeruild.

Knottje schreef:@Elpharo Dankje wel, in principe lijken ze nog wel mee te vallen, maar ik ben een beetje bang dat ze met springen (en misschien bij het dressuren ook wel) een beetje te 'grof' zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat is dus ook een klein beetje mijn zorg bij Sprenger, de scharniering naar 4 kanen dat dit de instabiel en te weinig steun geeft.. Misschien zijn stuggere dan nog niet eens zo'n gek idee..