deken repareren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mysa
correspondent/vertaler

deken repareren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 16:45

In een wei, waarvan de huurder is verhuisd, vond ik een deken, behoorlijk wat gaten, maar nog wel te repareren. Ik haat naaien en denk aan plakken ofzo, net zoals je bijv. Een luchtbed kunt repareren met pvc-lapjes. Zou dat wat zijn, en zo ja, waar te koop?

Wolkje

Re: deken repareren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:24

Ik denk niet dat plakken erg goed gaat werken, kun je m niet gewoon ergens láten repareren?
Hoef je zelf ook niet te naaien :P

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:28

Ik denk dat je beter even kan vragen of ie wel gemaakt kan worden en wat evt. kosten zijn.
Soms is maken net zo duur ( of duurder) dan nieuwe :).

Ipsiedipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:30

Van horseware heb je reparatiesetjes om dekens mee te repareren. Daar zitten stukjes stof bij zodat de deken waterdicht blijft en ook lijm om het stukje stof op het te repareren deel te plakken. Werkt prima oa te koop bij de paardendrogist.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 18:31

Misschien laten doen ja, punt is dat ik hem niet echt nodig heb, maar het ook zonde vond om hem daar te laten liggen, wie weet komt ie nog eens van pas. Edit: zie nu de laatste post, dank.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:31

Wij hebben plakken geprobeerd, met syliconendoek (van mijn vaders werk). Plakken kon wel(wij hadden het er onder gedaan en zo erin geplakt(snap je het nog?) maar liet na verloop van tijd wel los. Als je kan naaien kun je dat er wel makkelijk opnaaien. Is zilver/grijs dus voor het oog wat minder mooi maar werkt super !

Ipsiedipsie

Re: deken repareren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:33

Bij mijn dekens is het plakken zelfs blijven zitten na een professionele wasbeurt. Wellicht is het afhankelijk van welke producten je gebruikt.