Snelbandage stretch and flex wraps training van equilibrium

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

Snelbandage stretch and flex wraps training van equilibrium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 06:05

Hoi allemaal,

Ik heb al een aantal jaar voor mijn pony de standaard peesbeschermers van eskadron gebruikt,nu heeft ze helaas een blessure opgelopen aan het checkligament en nu zijn de gewone plastic peeskappen me afgeraden.
Omdat ze zichzelf weleens licht aantikt van achter wil ik toch een vorm van bescherming gebruiken,nu kwam ik de stretch and flex trainingsbandages tegen,ik ben benieuwd naar de ervaringen hiermee!

Afbeelding

Peelie

Re: Snelbandage stretch and flex wraps training van equilibrium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 06:10

Op zich fijne dingen, maar ze moeten wel behoorlijk strak om niet af te zakken. Dat doet dit soort bescherming jammer genoeg erg snel.

Ik denk niet dat het strak om doen van zo'n bandage nou is wat je wil.

Ik denk dat je dan nig beter echt kan bqndageren. Met onderkappen en bandages :)

laudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 16:33

Sylvana95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 16:36

Vond het niet zulke fijne dingen, zakte snel af en zaten naar mijn idee niet helemaal zoals het hoorde. Ik vond ze ook te dun eigenlijk..

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 16:40

Ik heb deze beschermers. Volgens mij zijn ze niet geschikt om te beschermen tegen aantikken trouwens. Ze blijven hier gewoon goed zitten, ik had ze nodig om tegen zonlicht te beschermen op zonnige dagen dus dan moesten ze de hele dag goed blijven zitten. Heel fijn maar vrij dun en luchtig materiaal.