Wintec uit Duitsland bestellen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wanuu

Wintec uit Duitsland bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 17:24

Na een dag :') tobben en denken en een bezoek aan de ruitersportzaak is het toch maar eruit gekomen dat ik voor een Wintec 500 Dressuur WIDE ga.

Ik heb nu een Wintec Dressuur 500, heel leuk en mooi zadel maar de witte boom gaat nooit passen. Één maat groter er in gaat waarschijnlijk bij mijn Haflinger ook niet passen, dus een nieuw zadel....

Nu ben ik hier via de zoekfunctie, in een topic gekomen, daar een link gevonden naar een Duitse website (volg je het nog? :')) en daar waren de Wintec's een stuk goedkoper.
Nu weet ik niet of deze website zo betrouwbaar is om te bestellen en of ze exporteren naar Nederland.

Ik zou heel graag een Wintec uit Duitsland halen i.v.m. het prijsverschil.

Wie weet toevallig een Duitse website die betrouwbaar is en exporteert naar Nederland?

Woody2015

Re: Wintec uit Duitsland bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:21

Ja dat is bij www.reiterlive.de heel betrouwbaar alleen leveren ze geen zadels meer op dit moment ivm problemen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:22

ik heb ook via Duitsland besteld, scheelde best veel geld, was ook reiterlive, super service, ook een zadel wat niet paste kon ik makkelijk retourneren en kreeg een andere maat terug ( van wide naar de normale 500)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:27

misschien handig om te vermelden over welke site jij informatie wil.
Er zijn er namelijk heel veel in DE

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 22:00

Ik had via Riterlive.de gekeken die hier al gemeld is, alleen doen ze daar geen zadels meer leveren ??

Verder ben ik niet geweest, ben dus op zoek naar mensen die positieve ervaringen ergens hadden :) Jammer dat ik daar niks kan bestellen nu dan, scheelt 150 euro!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 22:17

Reiterlive levert op het moment idd geen Wintec zadels. Staat op hun site te lezen ;)
Er is nog een Ebay verkoper die zeer betrouwbaar is. Alleen of hij naar NL verstuurt durf ik niet te zeggen. Daar zou je dan een mailtje aan moeten wagen. Maar die verkoper is zeker weten goed.
http://www.ebay.de/itm/WINTEC-500-Satte ... 6b1bc33bb5

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 19:33

Jammer genoeg heeft hij alleen de VZH-D in Wide versie en ik wil het liefst toch de dressuur!
In ieder geval bedankt voor de moeite, ik zal hem alsnog een bericht doen of hij er aan kan komen :D

xmeeksje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 16:06

Ik ga altijd voor mijn paardenspullen naar http://www.kraemer-pferdesport.de/
Ik heb nog nooit besteld via internet maar ben wel in de winkel geweest, er is een winkel net over de grens bij Venlo, in Niederrhein. Ze hebben zadels in verschillende prijsklassen, ze geven goede service en voor advies is het ook een goede winkel :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:23

Ja maar Krämer is kwa Wintec altijd nog te duur ten opzichte van andere verkopers ;)

xmeeksje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:27

Oh oke, ik vond het zadel Wintec Pro Dressuurzadel met Cair toch een mooi prijsje hebben! Hij is nou van €819 voor €545, ik vind dat persoonlijk niet duur want had het zadel opgezocht op google en toen kwamen ze (bijna) allemaal boven de €800