Tolga Dressuurzadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tesseel

Tolga Dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 16:02

Hee!

Ik heb gisteren een tolga dressuurzadel geprobeerd en het zat echt heerlijk. Maar ik ken verder niemand met dit zadel dus vroeg ik me af of iemand anders er ervaringen mee heeft, dus of het een zadel van goede kwaliteit is en mooi blijft.

Weet iemand anders nog een ander mooi (nieuw) dressuurzadel met veel kniewrong en een diepe zit. Ik heb een vrij klein paard met een vrij normale rug, dus niet heel breed of smal en ook geen puntige schoft. Ik heb drunens ruiterhuis ook gebeld, heeft iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt! :)

wildhorse99

Re: Tolga Dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 10:32

Tolga is vooral in de springsportgoed bekend, en staat daar ook heel erg goed aangeschreven.
Kwaliteit is uitstekend, mag ook wel voor zadels van 2000€-3000€ nieuwprijs.
In nederland gek genoeg niet zo bekend, vooral niet het dressuurmodel, zonde want het zijn goede zadels.

Tesseel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 19:20

wildhorse99 schreef:
Tolga is vooral in de springsportgoed bekend, en staat daar ook heel erg goed aangeschreven.
Kwaliteit is uitstekend, mag ook wel voor zadels van 2000€-3000€ nieuwprijs.
In nederland gek genoeg niet zo bekend, vooral niet het dressuurmodel, zonde want het zijn goede zadels.

Ja klopt. Mijn broer heeft het springmodel sinds 3 dagen en toen hadden ze het dressuurzadel voor mij meegenomen zodat ik het kon proberen. Het zat echt heerlijk dus ik kijk even aan hoe het met mijn broers zadel verder gaat en dan beslis is denk ik. Dankje in ieder geval! :)