Witte dekjes =)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xvanny

Witte dekjes =)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 17:42

heyhey.
Ik vroeg me af...
... Wanneer gebruiken jullie witte dekjes, alleen met wedstrijden of ook met 'gewoon' rijden?
... Hoe houden jullie je witte dekje schoon?
... Doen jullie je witte dekje gewoon in de zadelkast of anders?
... Niet over dekjes, maar wel over witte bandages, worden die bij jullie snel vies?

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:44

... Wanneer gebruiken jullie witte dekjes, alleen met wedstrijden of ook met 'gewoon' rijden?
Alleen met wedstrijden

Ehh niet :o
Hij gaat daarna gewoon de was in.

Na het wassen bewaar ik hem thuis, na een wedstrijd in mijn kast.

... Niet over dekjes, maar wel over witte bandages, worden die bij jullie snel vies
Nee, ik gebruik ze nooit :o

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:46

... Wanneer gebruiken jullie witte dekjes, alleen met wedstrijden of ook met 'gewoon' rijden? ja gaan gewoon op
... Hoe houden jullie je witte dekje schoon? gewoon in de wasmagine
... Doen jullie je witte dekje gewoon in de zadelkast of anders? gaan ook gewoon in de zadelkamer, allen mijn wedstrijd dekje niet en die vouw ik ook binnenstebuiten zodat hij niet vies wordt
... Niet over dekjes, maar wel over witte bandages, worden die bij jullie snel vies? ja witte bandages zijn meteen vies. die kun je meteen in de was doen als je er mee gereden hebt

Wxyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:49

wit is nu eenmaal een kleur die snel vies word dus schoonhouden probeer ik dan ook niet. ik gebruik ze ook om thuis te trainen, net zo goed als witte bandages. de witte chabrakken gaan dan ook gewoon over de andere heen over de stang of in mijn kast. als ze vies zijn gaan ze gewoon in de wasmachine.
waarom vraag je je dit af?

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 19:39

.. Wanneer gebruiken jullie witte dekjes, alleen met wedstrijden of ook met 'gewoon' rijden?
Ik rij soms met mijn witte dekje, als ik lekker KWPN-setje doe.

In de wasmachine met vlekverwijderwaar

Volgens mij ligt hij op mijn kamer

... Niet over dekjes, maar wel over witte bandages, worden die bij jullie snel vies?
Vast wel.... Ik heb witte beschermers, ik vind dat meevallen doe snel ze vies worden. Ze zijn ook makkelijk schoon.

Jippyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:03

Alleen met wedstrijden.

Gewoon wassen na de tijd, ik hou vaak wel plekken onder het zadel op het dekje maar als het zadel er overheen ligt zie je die toch niet.

Thuis, in mijn zadelkast ligt ie tussen allerlei spullen en dan ben ik bang dat hij vies wordt.

Ik gebruik geen bandages.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:03

Tablet steradent bij de was doen werkt erg goed.

antje_vip

Re: Witte dekjes =)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 16:06

...Wanneer gebruiken jullie witte dekjes, alleen met wedstrijden of ook met 'gewoon' rijden?
Ik rijd ook 'gewoon' met witte dekjes.
Dat doet de wasmachine
Over een zadelsteun, daar liggen alle dekjes opgestapeld.
Die gebruik ik niet. Ik heb ze wel trouwens en zolang je ze in de verpakking laat zitten, worden ze niet vies :))