mijn haflinger is echt een drama kwa benen. Achter strijkt hij enorm, echt heel erg! Hij staat altijd vierkant in beenbeschermers+springschoenen.
Nu begint hij het als maar erger te doen, hij is al anders beslagen, en ook al nagekeken door DA om uit te sluiten dat het niet iets ataxties is of dat het ergens in de rug zit.
Enigste optie, zorgen dat hij zichzelf niet verwond. Maar wat zijn nu echt goede springschoenen?
Heb nu de horze probell, voor doen ze prima hun werk, maar achter zitten er alweer gaten in waar je vinger doorheen past.
Daar heb je nog leuke kleurtjes van ook! En ze kosten volgensmij maar 6 euro..
Pentax
Geplaatst: 02-07-12 13:44
Hoefijzers er af?
Flowq
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-12 13:45
Van norton inderdaad, heb al blauwe en oranje van dat merk, maar nog niet echt geprobeerd met rijden. En hij moet ze achter om, dus liever zwart, anders wordt het z'n clown pony
Hoefijzers moet hij, omdat hij voor de wagen loopt.
michelle___
Geplaatst: 02-07-12 13:45
Christyj138 schreef:
Van norton inderdaad, heb al blauwe en oranje van dat merk, maar nog niet echt geprobeerd met rijden. En hij moet ze achter om, dus liever zwart, anders wordt het z'n clown pony
Ja, dat is waar.
florence123
Geplaatst: 02-07-12 20:02
Amrah schreef:
De neoprene van Kalvakade waren bij mijn paard de enige die lang heel bleven
heb die ook, en mijn paard had voordien 5 stuks kapot gekregen (andere merken) en deze blijven er deftig uitzien!
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
Geplaatst: 02-07-12 20:06
ik zou voor 'harde' springschoenen gaan, zeg maar het zelfde spul als deze: