'Klittenbandstuk' peesbeschermers laat los

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xChiva

'Klittenbandstuk' peesbeschermers laat los

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-12 16:43

Hey,
mijn vriendin heeft peesbeschermers van HH, en het stukje waar je de klittenbandjes overheen doet laat een beetje los aan de bovenkant. We hebben al een heleboel geprobeerd om het vast te maken, maar het blijft niet plakken. Inmiddels heeft ze wel nieuwe.
Dus, is er nog een gouden tip om het te maken, of gewoon niet meer gebruiken?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:33

Is het de klittenband die niet meer "plakt" of laat de klittenband los van de peesbeschermer?

daisyhot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 22:49

Tigra_ schreef:
Is het de klittenband die niet meer "plakt" of laat de klittenband los van de peesbeschermer?

indd ;p dat lijk me wel eerst handig om teweten xD

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-12 13:08

Tigra_ schreef:

De klittenband laat los van de peesbeschermer

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 13:43

Bo_Bessie schreef:
Tigra_ schreef:

De klittenband laat los van de peesbeschermer

Je zou deze dan met lijm terug kunnen plakken. Weet niet of seconde lijm goed houdt maar anders moet je speciale lijm gaan halen.

san4nie

Re: 'Klittenbandstuk' peesbeschermers laat los

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:24

Dat is toch vast genaaid? Zou je het dan niet weer door de gaatjes die nog in de peesbeschremer zitten weer vast kunnen naaien?

lisaislisa

Re: 'Klittenbandstuk' peesbeschermers laat los

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:25

Heb je een foto?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 09:51

san4nie schreef:
Dat is toch vast genaaid? Zou je het dan niet weer door de gaatjes die nog in de peesbeschremer zitten weer vast kunnen naaien?

Denk niet dat het gaat want de zachte binnenkant neem aan dat de meeste peesbeschermers die hebben die is er naderhand opgezet zag ik bij die van mij. Je zou het ook daar doorheen kunnen steken maar ik denk niet dat het dan voor het paard nog lekker aanvoelt.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 14:01

Tigra_ schreef:
san4nie schreef:

Denk niet dat het gaat want de zachte binnenkant neem aan dat de meeste peesbeschermers die hebben die is er naderhand opgezet zag ik bij die van mij. Je zou het ook daar doorheen kunnen steken maar ik denk niet dat het dan voor het paard nog lekker aanvoelt.

Oja, daar heb ik niet aan gedacht.. :o