[WN] sleazy

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pixiewixie

sleazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 13:47

Ik ben op zoek naar een sleazy, je weet wel zo'n kous om over hun hoofd te trekken :)
Kan je dat via internet bestellen, hoe zit het met de maten? Bestaan die in volledige bodies ook en wat is de gemiddelde prijs voor zo'n ding?
Moest iemand een westernstore in Oost-vlaanderen kennen die er zo verkoopt mag je
het altijd laten weten.
Alvast bedankt!

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 13:49

Ik heb nog een geruite maat full te koop. Als je interesse hebt stuur maar een pb. Komt bij een webshop vandaan maar ik doe er niks mee.

Warboel

Re: sleazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 13:55

Die van mij komt van Paard en Naald, dan moet je gewoon je paard opmeten en wordt die op maat gemaakt. Perfect ding! Heb er ook een rits in laten zetten, is makkelijker aantrekken :)

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:16

Warbling schreef:
Die van mij komt van Paard en Naald, dan moet je gewoon je paard opmeten en wordt die op maat gemaakt. Perfect ding! Heb er ook een rits in laten zetten, is makkelijker aantrekken :)

Hier nog een gelukkige eigenaar van een bij Paard en Naald afkomstige sleazy. Hiervoor had onze Mylo een standaard sleazy om en die zijn altijd te klein hier, te groot daar, etc etc. Voor bijna hetzelfde bedrag heb je een op maat gemaakte in de kleur die jij wil die gegarandeerd past! :D

*edit* trouwens ook met rits. Is idd een stuk makkelijker! :D

Anne_Ivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 18:44

Ik heb er ook 1 van paard en naald. Op maat gemaakt voor mijn vorige paard, maar mijn nieuwe QH past hem ook prima. Zonder rits, maar werkt ook prima. En keuze uit super veel keuze uit kleurtjes. Je moet anders even kijken op haar site www.paard-en-naald.nl

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:44

Ik heb nog wel 1 te koop. PB maar als je interesse hebt.