Waar al mijn spullen verkopen in één keer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yasmin1

Waar al mijn spullen verkopen in één keer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 20:29

Hoi iedereen,

Omdat de garage als het ware uitpuilt van kwaliteits-ruitersportmateriaal en ik wel wat geld kan gebruiken, vroeg ik me af
waar ik al mijn spullen in één keer kan verkopen?
Marktplaats etc is natuurlijk een optie maar ik vraag me toch af of er geen winkel is die handelt in tweedehands materiaal ;) .
Heeft iemand de gouden tip?

Romy_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:18

Hd ruitershop in beek. 2 of 3 dagen in de week een 2dehandsbeurs :) heel handig, verkoopt ook vrij goed

kiki1976

Re: Waar al mijn spullen verkopen in één keer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 08:07

Helaas wanneer je het zelf verkoopt aan een 2ehands winkel, je er minder voor krijgt dan wanneer je het zelf verkoopt. Aan de andere kant hoef je er verder ook geen verdere tijd aan te spenderen.

Anders gewoon als partij op marktplaats zetten en erbij vermelden dat je het eventueel ook los verkoopt.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 08:54

Idd, een tweedehandswinkel wil zelf natuurlijk ook winst maken, dus de prijs die je ervoor gaat krijgen gaat veel lager liggen.
Als het, zoals jij zegt, echt kwaliteitspaardenspul is, dan denk ik dat je er meer eurootjes uithaalt als je het zelf man tot man verkoopt.

yasmin1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 09:36

Dankje voor jullie reacties!
Dan zal het toch marktplaats worden ;)

Horsesfriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 11:06

Ik zou het ook op de BoktMarkt zetten!

mandyclaire_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 11:47

Als het er allemaal nog netjes uit ziet, is 't zo verkocht op marktplaats.
Ik had ook nog een aantal dekjes van Anky / Scapa / PK
Die ik niet meer gebruikte en binnen 1/2 weken was alles weg!

Kasper92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:41

kiki1976 schreef:
Helaas wanneer je het zelf verkoopt aan een 2ehands winkel, je er minder voor krijgt dan wanneer je het zelf verkoopt. Aan de andere kant hoef je er verder ook geen verdere tijd aan te spenderen.

Anders gewoon als partij op marktplaats zetten en erbij vermelden dat je het eventueel ook los verkoopt.

HD ruitersport laat de verkoper zelf de prijs bepalen, je krijgt de helft van het bedrag dan in geld en de helft in tegoedbonnen. Zo verdienen hun erop maar je bepaalt wel zelf wat je voor je spullen wilt krijgen.
Heb bij HD al heel wat spullen verkocht! Gaat best goed die 2ehandsbeurs..
Heb nu ook nog tegoedbonnen, als ik zelf niks nodig heb vraag ik aan stalgenoten of hun misschien de bon willen ruilen tegen geld als ze toch daar iets gaan halen. :o

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:11

Haha ik had de mazzel dat mijn instructeur alles ineens op wou kopen, was ik er teminste ineens vanaf.
Tuurlijk heeft hij er winst uitgehaald maar ik hoefde niet de moeite te nemen veder en was er direct vanaf.
Haha :=
Marktplaats als partij handel, gewoon alles in 1 koop neerzetten wie weet krijg je er iemand voor die interesse heeft.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:14

Verkoop het jn partijvorm voor een redelijk scherpe prijs en vermeld wat er wel en niet los weg mag of dat het gewoon alleen in 1 partij is... Ik raad wel mp aan boven 2dh shops aangezien je vaak de helft krijgt en de helft niet verkoopt en het meer oplevert als je hem als voordelige partij verkoopt...