Maserati15 schreef:@ miss_lizje, oke dus gewoon uit voorzorg? Nooit weg inderdaad. Zolang hij er geen last van heeft is het gewoon handig. Top!
Onderandere,
Zo zijn we 1,5 jaar terug bijna samen onderuit gegaan in de bak door iemand die buiten de bak wat vreemds deed. Hij liep daarna niet lekker en toen we weer gingen opbouwen had hij geen vertrouwen in zijn been. In plaats van onder de massa plaatsen zette hij dat been tegen de ander aan.
Ik het begin had ik alleen maar beschermers voor om en met springen deed ik een geheel set om, maar sinds we bijna gevallen zijn draagt hij nu een geheel set.
Alleen met loszetten en op de wei heeft hij niks om. Dit omdat dit voor ons gedaan word en het anders wel erg veel werk is voor de stalhouder. Zet ik hem bijvoorbeeld zelf los met als doel een beetje spelen, dan doe ik ze zelf wel om.
Ik rij zelf ook in een zandbak en de beschermers worden inderdaad erg snel vies. Gelukkig heb ik 2 sets en kan ik ze als afborstelen niet meer zin heeft afwisselen en 1 set in de wasmachine doen.
Helaas heeft mijn paard nogal grote/grove kogels en is BR op het moment het enige merk wat past. Die zijn niet super ventilerend, maar mijn paard heeft nooit echt natte benen ofzo als ik ze af haal.