Korf kapot en repareren EZ ride beugel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

palham

Korf kapot en repareren EZ ride beugel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 19:31

Helaas is eergisteren mijn EZ ride beugel met korf blijven hangen aan een hek. Daardoor zijn de 2 bovenste gedeelte van de korf losgelaten van de beugel, maar is de schroef/pin wel blijven zitten. De gaten van het korfgedeelte zijn ook nog goed. Zie foto's. Eigenlijk zou ik de schroef uit de beugel moeten halen en weer opnieuw met de korf vast moeten draaien. Helaas kan ik de schroeven met geen mogelijkheid uit de beugel draaien. Wat zou ik moeten doen? Zou ik de schroeven met een ijzerzaag moeten doorzagen, eruit halen en dan opnieuw nieuwe schroeven erin moeten draaien. Iemand ervaring? Wat zouden jullie aanraden?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:19

Ik heb hetzelfde met mijn flexrides gehad. Ik heb zelf met een tangetje de schroef eruit gehaald. De schoenmaker heeft er weer een nieuwe popnagel ingezet. Ik moest er voor 2 geloof ik 1 euro betalen ofzo :D .

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 07:17

Zo vanaf de foto te zien zijn het inderdaad popnagels, deze moet je uitboren wil je ze los krijgen.

Dus de 2 dopjes die je ziet op de eerst foto, daar zet je de boor op en boor je uit. Het is een fluitje van een cent
en vaak hoef je maar een klein stukje in te boren. Daarna zou je even opzoek moeten gaan naar iemand
die nieuwe popnagels en een popnageltang heeft zodat die ze er weer terug in kan poppen. Succes!