Kent & maters S-serries

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

willem_roxan

Kent & maters S-serries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-12 22:39

Zoals de titel al zegt heeft er iemand al ervaring met deze zadel?

Alvast bedank

Smaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 06:27

Ik heb het oude Fairfax model dressuur. Volgens mij is dit nu de Kent and Masters S geworden. Ik vind het een fijn zadel van goede kwaliteit. Goed verstelbaar. Geen hele diepe zit.

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 06:33

mhoogenbos schreef:
Ik heb het oude Fairfax model dressuur. Volgens mij is dit nu de Kent and Masters S geworden. Ik vind het een fijn zadel van goede kwaliteit. Goed verstelbaar. Geen hele diepe zit.

Dan heb ik die ook, volgens mij.
Wel een cob-type; dus voor bredere paarden.
Die van mij heeft inderdaad ook geen diepe zit, maar wel aardig wat kniewrong. Voor mij was het wel even wennen, aangezien ik ervoor een veelzijdigheids zadel had. Maar inmiddels zit het als een huis!
Ik ben ook zeer te spreken over de kwaliteit.

cha_mira

Re: Kent & maters S-serries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 07:45

Ik ben ook benieuwd naar reacties want ben aan het overwegen dit zadel aan te schaffen!

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:36

Ik kende de S serie nog niet, maar lijken me mooie zadels :j. Sowieso ben ik een groot fan van K&M en krijgt mijn paard echt geen ander zadel dan die nog op haar rug.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:38

Geen ervaring met de S serie, wel de original!
Erg fijn zadel, niks anders op aan te merken :)

Natasja71

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 13:38

Dit zijn erg mooie zadels!

Afgelopen weekend had ik een zadelpasser die deze bij zich had en ik werd meteen wel hebberig.
Helaas vond mijn merrie het niet naar haar zin en ook zelf vond ik het minder fijn zitten, maar als ik jou was TS zou ik zeker proberen of het iets voor jou en je paard is. Zadel en pasvorm is erg persoonlijk voor jezelf en je paard.

Het zadel ziet er mooi afgewerkt af, met mooi leer en mooie wrongen, heel verzorgd en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik vond t wel jammer dat het niet voor ons geschikt was. Heb nu een ander zadel waar ik ook heel blij mee ben hoor (wel duurder helaas voor mij :) )