Ervaringen Luba paardendekens

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Ervaringen Luba paardendekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-12 08:41

Anoniem

Re: Ervaringen Luba paardendekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 08:43

Enkel zeer slechte ervaringen, met zowel service als kwaliteit. Mijn regendekens met garantie waren in ieder geval niet waterdicht.

Apacheshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 08:53

Ook slechte ervaringen. Had een N.Z./ canvas winterdeken gekocht. 1200 denier. Deze moet toch eigenlijk
wel ergens tegen kunnen.
Dus niet. Mijn paard is totaal geen dekensloper. Maar hij rolde een keer en de stof scheurde op de naad aan de zijkant. Dit heb ik gemeld en ze konden er niets aan doen. Mijn paard zou er wel te ruw mee om zijn gegaan. :(
Nouja ik het paard dus nog de deken op gelaten. Een week later was de andere kant van voor tot achter doorgescheurt.
Kon ik de deken van bijna honderd euro dus weggooien.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-12 09:07

Oei dat klinkt inderdaad niet heel positief..

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 09:51

En ik vind de deken prima. Heb een canvas, en die heeft hij enkele weken op gehad. Deken bleef waterdicht, en ook heel. Prima pasvorm voor mijn paard best een forse voorkant. Nu is dat wel mijn "voor erbij deken", dus enkel als de andere dusdanig smerig is dat ik heb wil wassen. Maar de tijd dat hij op lag, was hij prima :j

iwan2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:47

ik heb 2 maanden geleden een regendeken gekocht bij luba de eerste deken was binnen een week kapot, de bies liet los.
kreeg een nieuwe deze heeft het 3 weken volgehouden en is nu ook kapot weer de bies los. |(
dus weer gemaild en nu krijg ik te horen dat het aan mij ligt dat de dekens stuk gaan....
zijn er meer met soortgelijke ervaringen?
ik wil het er niet bij laten zitten en mijn geld terug.
en als er meer mensen zijn sta(an) ik,we sterker.

bir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:49

Slechte ervaring met de verzendkosten. :(

iwan2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 19:51

bir schreef:
Slechte ervaring met de verzendkosten. :(

toen ik de deken moest omruilen kwam ik zelf voor de verzendkosten te staan, dus service is ver te zoeken bij hun.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 21:36

Klopt, zelfs wettelijk zijn ze verplicht de verzendkosten te betalen, maar dat doen ze gewoonweg niet.

iwan2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 21:56

hollywood86 schreef:
Klopt, zelfs wettelijk zijn ze verplicht de verzendkosten te betalen, maar dat doen ze gewoonweg niet.

ben erg benieuwd hoever ze durven te gaan om vol te houden dat het mijn schuld is.
denk dat hun er te vaak mee weg komen, hebben ze een probleem met mij :D
als ik ergens niet tegen kan is het onrechtvaardigheid, hun verkopen dekens die niet goed genaaid zijn, niet waterdicht zijn.
Ja echt onverwoestbaar!! :j
baal ervan dat het me niet lukt foto's te plaatsen ga ik nog wel uitvogelen hoe dat moet.
de mankement aan mijn dekens heeft tot hele gevaarlijke situaties geleid. biezen hingen los tussen voor en achterbenen
zo blij dat hij er niet met de benen in is gekomen. en dan zeggen ze nee hoor ligt niet aan onze dekens maar aan jou, ja breng mijn paard zeker in gevaar |( ze vroegen toen om foto's als bewijs maar had de biezen afgeknipt en daarna pas foto's gemaakt, leek mij logisch eerst zorgen dat gevaar weg is en dan bijzaken.
dit zien zij als, je hebt die biezen zelf kapot gemaakt, denk ik welk voordeel haal ik eruit als ik een deken expres stuk maak?????

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:18

Hier ook slechte ervaringen met de luba dekens. De mijne was niet waterdicht, ook een canvasdeken. Volgens hun was dat niet mogelijk, ik kon hem terug sturen (op eigen kosten) dan zou hij een extra waterdichte behandeling krijgen. Helaas was hij daarna nog net zo lek... Maar een nieuwe kon ik niet krijgen. Ze bleven gewoon ontkennen dat hij niet waterdicht was. Dat hadden ze nog nooit mee gemaakt. Dus voor mij nooit geen luba meer...

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:25

Slechte ervaring mee gehad. Deken was totaal niet waterdicht en het was een regendeken???

Teruggestuurd natuurlijk en ik eiste mijn geld terug, helaas heb ik de verzendkosten niet vergoed gekregen, want enkel voor de deken heb ik mijn geld teruggestort gekregen.

Voor mij nooit meer Lubadekens.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 22:32

Deken heeft hier ook niet lang geleefd, scheur langs de hele naad. Nieuwe gekregen, maar die zit nog in de verpakking. Vondt de deken ook niet ademend, want pony was er wel vochtig onder. Pasvorm wel goed en als reserve deken ben ik er tevreden over.

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 19:41

3 weken toen was luba al overleden.

ga nu voor fedimax!

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 17:25

Hier ook een hele slechte ervaring. Mijn paard had de deken nog geen 5 minuten op en de deken lag al in 3 stukken. De dekens die hij normaal op heeft gaan minimaal een seizoen mee. Klacht ingediend omdat er geadverteerd werd met onverwoestbaar, maar weinig coulance. Ik zit namelijk niet te wachten op met korting nog zo'n deken aanschaffen wetende dat die meteen weer kapot gaat.

Kasty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:12

Hier alleen maar goede ervaringen.. Heb de ongevoerd regen deken, de 150 en de 300 gram regendeken voor mijn fries. Past goed, waterdicht en na 2 winters nog steeds heel..