dijwrongen barefoot

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mastrootje

dijwrongen barefoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-12 17:39

vroeger verkocht barefoot dijwrongen. Nu zie ik dat ze zo'n 150,- euro zijn, eerst was dat iets van 50,-? Maar verkopen ze die niet meer? 2ehands kan ik ze ook nooit vinden...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 08:48

Je bedoelt de dijwrong-seatsaver neem ik aan :)

Die "oude" versie heb ik nog wel liggen, die was van goedkoop en simpel kunstleder en een experimenteel ontwerp, zag er niet zo kwaliteitsvol uit maar werkte als een tierelier :j Heb deze alleen nog in het bruin en zijn eigenlijk alleen geschikt voor maat 1 Cheyenne zadels.

Nu is er dan een echte Barefoot versie van hetzelfde leder en verwerking als de zadels en normale seatsavers, dat is een totaal andere kwaliteit, vandaar dat deze "echte" versie een stuk duurder is. Deze is ook op veel meer zadels goed passend :)

En dan hebben we de prijs nog wat gedrukt :o

Mastrootje

Re: dijwrongen barefoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 08:57

Ja de oude versie bedoel ik inderdaad :) bruin is niet erg, mijn zadel is bruin en een cheyenne drytex maat 1 dus perfect!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 09:00

Nou qua kleur matcht dat niet mooi hoor, het bruin van de oude wrong-seatsaver staat eigenlijk nergens bij en slijt ook zwart af, maar hij werkt perfect. Als je hem wilt bestellen (die van 50 euro) kun je me even mailen met je gegevens :)

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 16:31

Ach zolang het functioneel is... Is het zo dat je nu net de laatste uit de deur doet en dat ze volgende maand weg zijn? Volgende maand zou namelijk wat beter uit komen...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:38

Ik heb die oude momenteel helemaal nergens te koop staan, dus denk dat die niet zo hard gaan tenzij ik n.a.v. dit topic ineens een zooi bestellingen krijg :P

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 16:52

Snel dit topic eruit gooien dan :+ Dan wacht ik het even af tot volgende maand en dan stuur ik je een berichtje :)