Ik had al op hun site gekeken maar ik zag ze nergens staan . Maar ik kan wel even een berichtje sturen. Ik wist niet dat je ze op maat kan laten maken bij goedhard. Ik zag op e bay wel dat ze hele rollen van dat spul verkopen. Dank je voor de tip
sevke
Geplaatst: 18-06-12 14:45
Ik vrees wel dat dit niet aangenaam zal zijn om mee te rijden
Dat "plastieken" spul in je handen ? Dat is zo stijf en levenloos. Ik vind dat dat niet fijn aanvoelt. Iig niet zo fijn als leer of goede kwaliteit rawhide. De hoofstelletjes zijn wel sterk en gebruiksvriendelijk, maar voor teugels zie ik dat spul niet echt zitten.
ik heb er altijd met volle tevredenheid endurance mee gereden ( dan wel geen splitreins) en was er juist erg tevreden over, lekker soepel en nooit schuren ook niet na gebruik van koelwater
Ik heb altijd mijn tinker western gereden op 1 hand. Ik rij nu trec met haar en met een biothane hoofdstel met engelse teugels die hebben aan het uiteinde rubber dus zijn niet glad maar voor op 1 hand te rijden zijn ze eigenlijk te kort. In de ptv komen ook de trail hindernissen voor zoals bijv de poort en dat is niet handig om de teugel tegen de hals te leggen en je hand op te tillen als die teugels aan elkaar zitten en te kort zijn. Vandaar mijn vraag. En ik vind de kleurtjes gewoon leuk voor de trec.