) Maar goed: ik vond dat ze wel vrij snel weer bij elkaar komen - beetje kort waren om het zo te zeggen en m'n aanvoelen bleek juist toen ik ontdekte dat er natuurlijk eigenlijk nog romal chains tussen moesten. Vorig jaar op vakantie in California toevallig een stel gevonden: weer van dat: winkeleigenaar wist niet hoe het juist allemaal in z'n werk gaat. "Waarschijnlijk gewoon dichtplooien rond je bit en teugels?" zeiden ze me daar. Om tot m'n uiteindelijke vraag te komen: http://www.westernstore.nl/index.php?target=products&product_id=2868
De mijne zien er verder wat anders uit, maar de haakjes aan het uiteinde zijn hetzelfde. Hoe bevestig je ze nu in godsnaam? Hebben al geprobeerd om ze te plooien, maar dat lijkt een olifant niet eens te lukken! Zie ik iets knulligs over het hoofd? En als je ze dan plooit, impliceert dat dan meteen dat je ze maar met één headstall kan gebruiken? Want 'snel' even een bit of teugels wisselen zit er met zo'n constructie toch niet bij?
Alle reacties welkom, inclusief "Idioot die rijdt met tuig dat ze niet kent" - I know, vandaar m'n vraag hier.
Zou graag wat bijleren.