bandageren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horlynnses

bandageren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 14:48

hoi bokkers ik heb een setje gekocht met fekje halsters en bandages maar nu weet ik eigenlijk niet zo goed hoe ik ze om moet doen heb namelijk nog nooit geebruikt heb wel op internet gekeken maar ik kom er niet uit voordat ik haar benen verpest of dat er iets gebeurt wou ik vragen aan julie hoe het nou precies moet hebben jullie tips xxx

Judje

Re: bandageren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:49

Het beste is om niet zelf te proberen, maar iemand te zoeken, die je erbij kan helpen.
Dan kan die persoon het eerst goed voordoen en je dan begeleiden wanneer je zelf aan het oefenen bent.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 14:52

Mocht je bij mij in de buurt wonen dan wil ik het je wel een keer komen voordoen zodat je kan oefenen.

Ik neem aan dat je weet dat het erg mooi is voor foto's maar dat het niet verstandig is om er mee te gaan rijden zonder reden.

horlynnses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 14:55

MarliesV schreef:
Mocht je bij mij in de buurt wonen dan wil ik het je wel een keer komen voordoen zodat je kan oefenen.

Ik neem aan dat je weet dat het erg mooi is voor foto's maar dat het niet verstandig is om er mee te gaan rijden zonder reden.

ja idd ik weet dat het niet echt is om te rijden maar ik woon niet bij je in de buurt maar toch bedankt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:44

Ik heb dus ook bandages. Ik weet wel hoe je ze omdoen, maar weet niet hoe strak of los. Moeten ze echt heel strak, beetje strak of los?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:47

_Naomi_ schreef:
Ik heb dus ook bandages. Ik weet wel hoe je ze omdoen, maar weet niet hoe strak of los. Moeten ze echt heel strak, beetje strak of los?

Niet te strak natuurlijk, te los zeker niet omdat ze dan gaan afzakken. Het moet wel strak zitten, beetje lastig uitleggen dat is echt een gevoel wat je moet hebben/krijgen.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:50

Niet aan beginnen TS. Bandageren is een vak apart waar je in het begin hulp bij nodig hebt.
Het is een handigheid die je te pakken moet krijgen door het veel te doen en te oefenen, maar eerst met begeleiding.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:54

Ik heb al vaker gedaan en is mij laten zien hoe je dat doet. Dus dat lukt wel. Ik kijk vanavond wel even.

Ik krijg uiteraard controle van mijn intructrice.

Voor Ts, kijk eens op youtube bij "bandages omdoen."
Daar staat een informerend filmpje!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:54

Is er niet iemand bij jou op stal die lesgeeft? Die kan je er waarschijnlijk mee helpen of je doorverwijzen naar iemand die je kan helpen.
Niet zelf gaan proberen, als je ze te strak doet kun je blessures krijgen en als je ze te los doet en ze zakken af kun je ongelukken krijgen.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 10:20

Zelf niet mee gaan prutsen of dergelijks maar inderdaad iemand zijn/haar hulp zoeken die het wel kan.
Zodat die je daarin kan begeleiden bij het omdoen van de bandage's.