Daaleman laten komen voor zadel, wie nog meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Agnes75

Daaleman laten komen voor zadel, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 10:39

Allereerst: als dit hier niet goed staat, wil iemand dan temmen? BVD!

Ik heb 2 Daaleman zadels die ik door meneer Daaleman wil laten nakijken aan huis. Nu heb ik hem gebeld en hij zei dat hij net hier in de buurt was geweest (Lemelerveld, Overijssel). Als hij alleen voor mij moet komen, dan rekent hij €80 aan voorrijkosten. Als er meer mensen in deze buurt zijn waar hij naartoe kan, dan kunnen de voorrijkosten eventueel gedeeld worden. Dus hierbij mijn oproep: wie wil er nog meer Daaleman aan huis laten komen in deze omgeving (bv. Dalfsen, Lemelerveld, Raalte), en voelt er wat voor om de voorrijkosten te delen?

Ik hoor het graag!

sharonalover

Re: Daaleman laten komen voor zadel, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:41

heb je niet de mogelijkheid om het paard in de trailer te doen en daarheen te rijden? betaal je helemaal geen voorrijkosten :)

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:47

Hey dame, als je Daaleman wilt laten komen kan het ook nog wel even duren voordat hij tijd heeft.
Mocht je te weinig/geen mensen uit de omgeving vinden, die samen met je willen doen kan ik altijd even kijken wanneer ik mijn pa's auto kan lenen om met je mee te rijden. Het gaat alleen om Talent neem ik aan?
(Betaal je wel iets benzine aan mijn pa, maar geen € 80,-)

Agnes75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 12:58

@sharonalover: Ik heb zelf geen trailer.
@Judje: Ik heb hem vanmorgen gebeld, hij was gisteren in Wijhe geweest, dus ik was net een dag te laat. Bedankt voor het aanbod, ik denk er even over na. Ook omdat het voor Talent toch weer stressvol is zo'n lange rit..

Revanches

Re: Daaleman laten komen voor zadel, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 16:27